15 augustus

16 augustus 2021 - Contrexéville, Frankrijk

Zondag 15 augustus

Vandaag niet veel gedaan. Nog een rustig dagje op de camping. Vanmorgen zijn we eerst naar het dierenpark gelopen. Niet zo groot maar was wel leuk.

Verder de dag doorgebracht met wat lezen en luieren. Het was mooi weer de zon scheen volop, wat wil je nog meer.

Maandag 16 augustus

Vandaag zijn we weer vertrokken uit Esch-sur-Alzette. Rustig aan gedaan en om half 11 reden we weer van de camping af. Toen we hier kwamen ging het steil omhoog naar de camping dus nu steil naar beneden. Met 15 minuten zaten we weer op de weg naar Metz.

Drukte viel wel mee alleen bij Nancy was het wat druk.

Om 13.15 draaiden we de camping in Contrexéville op. Er waren nog plaatsen genoeg. Vriendelijke jongen bij de receptie die vertelde dat we overal mochten staan.

Met een kwartier stonden we allemaal weer. Ben eerst even naar de winkel gelopen en daarna nog heerlijk buiten gezeten tot een uur of 18.30. Even later een flinke bui gehad.

Zien we wel wat we morgen gaan doen. We blijven een paar dagen staan.