17 augustus

18 augustus 2021 - Contrexéville, Frankrijk

17 augustus

Was een uitslaap morgen. Is ook wel eens lekker. Na het ontbijt en de koffie hebben we boodschappen gedaan en naar de Action geweest. Is toch leuk om te zien wat ze daar in de winkels hebben. Het waren geen verassingen. Precies wat bij ons ook in de Action ligt.

Nog lekker buiten gezeten. Het weer was niet bijster bewolking en zon. Er was regen voorspeld in de middag. Dat hebben we niet gehad.

Op het eind van de middag kwamen toch weer wat caravans binnen druppelen. Met om 21.00 uur als klap op de vuurpijl een vouwwagen met kleine kindjes. Sta je daar in donker te bouwen.

Camping is prima. Grote plaatsen en het sanitair wordt keurig schoongemaakt.

18 augustus

Na ontbijt en koffie met zijn allen naar het Lac de la Folie geweest. Ligt 2 km. van de camping af. Zag er leuk uit met een zwembad. Je kan er ook waterfietsen huren, vissen. We zagen een grote karper zwemmen van 50 à 60 cm. Helft van het meer omgelopen. Jammer dat het niet zonnig was maar we hadden het wel droog.

Nog even naar grote supermarkt E Leclerc om te tanken en wij nog even binnen kijken. Dat is wel even anders dan onze plaatselijke supermarkt.

Je kunt er te kust en te keur.

Na de lunch zijn Jacob en ik nog naar het centrum gelopen. Was niet zoveel te beleven. Grote gebouwen. Langs het Casino. We zijn er niet in geweest leek ons niet zo verstandig. Overdekt winkelcentrum met kleine winkeltjes en dat was het. Via een mooi park weer terug gelopen naar de camping.

Morgen gaan we weer verder naar Dole.

1. Marianne:
    18 augustus 2021
    jullie vermaken je wel
  2. Jacenger:
    19 augustus 2021
    Gaat prima Marianne. Jullie ook een goeie reis en veel plezier. Enne als je de gele poppetjes volgt komt het helemaal goed ha,ha
  3. Wim:
    19 augustus 2021
    dat was een rustig dagje veel plezier verder.
    Groetjes Ge en Wim.
  4. Jacenger: