Artemare

20 juni 2019 - Artemare, Frankrijk

Maandag

Lekkere relax dag. ‘s Middags naar de waterval geweest. Is vaste prik als we hier zijn. Samen met de buren heen geweest. Daarna lekker bij het zwembad gelegen en gezwommen. Hè wat hebben we toch een slecht leven. De jeu de boule ballen kunnen uit het vet. Vanmiddag  wedstrijd om 4 uur. Deze tijd zijn we niet gewend. Het was meestal 7 uur ‘s avonds. Als het boulen afgelopen was dan op het terras nog ff nazitten. Werd weleens wat laat 🙈🙈en of Pierre daar nu blij mee was dat weet ik niet. Maar het was wel reuze gezellig.

Dinsdag

Het was even moeizaam vanmiddag om iedereen aan het boulen te krijgen maar toch een leuke ploeg op de been. Wel een rare tijd om 4 uur ‘s middags op het heetst van de dag. Gelukkig werd het wat bewolkt maar het was wel benauwd.

Jacob verloren🙈🙈maar na afloop was het weer erg gezellig op het terras.

Woensdag

Vanmorgen op de fiets boodschappen gedaan. Was in de wasmachine gestopt. Gaat hier ook gewoon door. De buren gingen de Colombier op en hebben wij op Mira gepast. Jacob met haar uit geweest en lekker met haar gezwommen. ‘s Middags lekker in het zwembad gelegen.

Het is ook warm in de caravan. In de avond koelt het gelukkig wat af. Morgen as van Roxy verstrooien waar ze altijd zwom. Morgenavond eten we op het terras mosselen met frites.