Dole

19 augustus 2021 - Dole, Frankrijk

19 augustus

Gisteravond flinke regenbui. Dit hadden we niet besteld.

Vanmorgen na ontbijt alvast wat dingen opgeruimd. We hadden niet veel op te ruimen dat was dus snel klaar. Koffie gedronken met een lekkere slagroom soes. Verwen momentje.

Half 12 reden we weg. We moesten 187 km. De camping in Dole is om 14.00 open. Om 14.10 reden we de camping op. Bij de receptie werd gevraagd of we besproken hadden. Pffffff het begint nu toch niet weer. Maar gelukkig ze had nog 2 plaatsen voor ons. Wel achter op de camping maar dat maakt niet uit. We staan weer lekker ruim. Na een half uurtje stonden we weer klip en klaar.

Nadat alles geregeld en ingeschreven was vroeg ze pas naar onze coronopaspoort.

We hebben ook op deze camping al eens gestaan.

Dat was in 2003. Dat jaartal weet ik nog goed. Onze oudste kleinzoon was in de maak en wij waren met de toekomstige ouders op vakantie.

Kan me nu ook niet veel van de camping herinneren.

Kan ook niet alles meer onthouden 😏

We vermaken ons hier wel weer een