Donderdag 2 juni

3 juni 2022 - Artemare, Frankrijk

Donderdag 2 juni

Vanmorgen bij het ontbijt at ik een cracker en daar gebeurde het waar ik al weken bang voor was. Er brak weer een stuk van mij kies af 🙈

Ik was nog zo positief dat ik het nog wel een paar weken kon uitzingen. Helaas.

Eerst maar een wandeling gaan maken.Mooie route gelopen, allemaal vlak deze keer geen omhoog klimmen. Met Jacob ( zonder sjokstokken) en Trudy gelopen.

Door slaperige dorpjes gelopen waar de tijd heeft stil gestaan.

Het is jammer dat je af en toe langs de weg moet lopen. De meeste automobilisten houden er wel rekening mee. Maar er zijn er ook wel bij die je schoenveters bijna uit je schoenen rijden.

Na 10 km. weer terug op de camping.

Hierna naar de receptie gelopen en aan Hèléne gevraagd of ze een afspraak voor mij wilde maken bij een tandarts.

Dat had heel wat voeten in aarde. Op het laatst kwam ze met een afspraak bij een tandarts in Chambery 😬 meer als een uur rijden. Met de kans dat je volgende week nog een keer terug moet  komen.

Dat gingen we niet doen. Zoals het nu is heb ik geen last.

We zijn naar een tandarts in Culoz gereden 9 km. vanaf Artemare en een afspraak gemaakt voor a.s. donderdag. Duurt nog wel even maar als ik meer pijn kreeg mocht ik bellen.

Die kies is niet meer te redden. Dat wordt een gevalletje van trekken.

Alles geregeld, toen naar een bbq bij vrienden hier op de camping. Ze waren 55 jaar getrouwd. Was gezellig.

Op de valreep nog een spelletje jeu de boules gespeeld.

Morgen weer een nieuwe dag.

1. Wim en Ge:
    3 juni 2022