De kop is eraf

26 april 2019 - Kockelscheuer, Luxemburg

Het was me het dagje wel weer.

Vanmorgen zat Jacob me wel wat achter de broek. We hebben alle tijd. Maar nee opschieten. Half 9 vertrokken, zat nog wel een uur na te puffen. Wel besproken waar we naar toe wilden (Sprimont ). Hier nog nooit geweest. De campings liggen niet direct dat je zegt daar gaan we heen. Vorig jaar in Arlon geweest maar dat viel ook tegen. Dus nu wat anders uitzoeken.

Was wel druk op de weg maar half 2 in Sprimont aankomen was ons wat te gek. Het was mooi weer om te rijden dus besloten om maar door te rijden naar Luxemburg. Camping in Kockelscheuer.. Hier ook al wat keren eerder gestaan.

Ging allemaal lekker vlot tot aan Arlon. Werk aan de weg. Een giga file. Gelukkig zaten we op de 2de baan dan kon af en toe toch wel wat doorrijden. 1e baan allemaal vrachtverkeer. Dat schoot dus niet op.

Na 20 km het ergste leed voorbij. Maar wat ons her meest verbaasde we hebben geen vrachtauto meer gezien. Waar die allemaal gebleven zijn mag Joost weten.

Nog even goedkoop tanken in Luxemburg onderweg ( wie bint sienig  😂😂 ) kwamen we om half 5 op de camping aan. Stoeltjes neergezet en lekker van het zonnetje genieten. Alcoholische versnapering erbij wat wil je nog meer.

Zien we morgen wel weer waar we naar toe gaan.

1. Wim:
    27 april 2019
    mooie foto s veel plezier en Jappie van telefoon afblijven.