Maandag 31 augustus

31 augustus 2020 - Artemare, Frankrijk

Gisteravond nog vervelend bericht van George. Die voelde zich niet lekker. Heeft apneu en slaapt ‘s nachts met een masker  op. Die stond niet goed ingesteld. Het was nog even afwachten of we vanmorgen zouden vertrekken. Gelukkig voelde hij zich een stuk beter vanmorgen dus we gingen weg.

Stokbrood gehaald, die was volgens mij van 10 jaar geleden. Zwart verbrand en kneiter hard. Het was iedere morgen niet best met het stokbrood.

Meteen ook afgerekend. Dit was niet een camping waar we weer heen zouden gaan.

Alles rustig ingepakt het was maar 2 uurtjes rijden. Om half 12 reden we weg. Binnendoor over zo’n kleine afstand is prima te doen.

Om kwart voor 2 reden we de camping op. Gelukkig stond de slagboom over en konden we meteen naar ons plek rijden. Even later kwam ik Pierre tegen en riep al van verre “bonjour Gerda” Even praatje gemaakt op afstand en met mondkapje. Alles weer neergezet,was met een half uurtje ook weer klaar.

Heel erg rustig hier en ze hadden het ook niet zo druk gehad. Is jammer voor hun.

We hebben een privé zwembad en douches.  Het voelt wel goed aan hier. Er zijn douches en toiletten afgesloten i.v.m corona. Ontsmetting bij zwembad, toilet en receptie. Dat is toch beter geregeld dan bij de vorige camping. Daar namen ze het niet zo precies.

Ik heb met George de eerste baantjes gezwommen. Was eerst wel wat brrrrrr maar later was het lekker.

Nog lekker in de zon gezeten. Voor je het weet is de dag weer voorbij.