Meerssen

30 juni 2019 - Meerssen, Nederland

Zondag uit Bulgnéville vertrokken. TomTom ingesteld op Sprimont. Er kwam te staan dat het aan een onverharde weg lag 🙈🙈daar zaten we ook niet op te wachten.

Camping in Meerssen uitgezocht het Geuldal. Daar wist onze TomTom wel weer raad mee 😩😩😩Worden we eerst voorbij Meerssen geleid, dan onder de vierbaansweg door en weer richting Maastricht gestuurd😳😳😳Bij Meerssen/ Bunde er weer af. Pffffff hoe moeilijk kan het zijn.

Weg omlegging naar de camping. Maar 1 bord gezien dat we moesten volgen daarna niets meer. Omgedraaid weer terug, zagen toen een bordje van Geuldal. Hup die kant op nog gevraagd onderweg,zaten we op een fietspad. Kwamen we bij een restaurant waar een korps zat te spelen. Allemaal fietsen en scooters voor ons een tractor met aanhangwagen. We konden niet voor of achteruit. Wat een gedoe. Hebben wij weer. Scooters gingen al gauw weg. Wij de fietsen wat aan de kant gezet. Een man heeft ons toen begeleid om langs de obstakels te komen. Gelukkig is dat gelukt. Eindje verder de camping.

Ook weer een verhaal op zich. Zo moeilijk allemaal en zoveel bepalingen. Dit mag niet dat mag niet. Hier om denken daar om denken. Pffff krijg ik al stekels 😂😂😂Heb ook het idee dat dat alleen in Limburg is. We hebben toch wel vaker in Nederland gekampeerd. Maar nooit die belerende regeltjes gehad. Bah dan ben je er meteen klaar mee. Gelukkig maar voor 1 nachtje, morgen gauw naar huis.

Dit is mijn laatste blog. Jullie hebben weer mee kunnen genieten van onze reis.

Wie weet tot de volgende keer.

1. Dennis:
    😂😂😂 welkom thuis 😜
  2. Dennis:
    Welkom thuis 😂😂
  3. Jacenger:
    30 juni 2019
    Ha,ha, en we reden niet eens achter jou aan 😜😜
  4. Marianne:
    welkom thuis
  5. Jacenger:
    Dank je Marianne
  6. Wim:
    welkom thuis Nederland regeltjes land
  7. Jacenger:
    1 juli 2019
    Zeg dat wel Wim, je wordt er niet goed van 🙈🙈🙈