Weer op reis

21 april 2019 - Dronryp, Nederland

Het is lente. We hebben er weer zin in. Ons buitenverblijf op wielen kan weer ingepakt worden.

Op 26 april gaan we vertrekken. Al een beetje een route uitgestippeld maar de twijfel sloeg toch wat toe. Al eens eerder om deze tijd weg gegaan en toen zat het weer niet mee. Dat willen we niet weer.

Het roer werd omgegooid. We gaan nu richting de Provence. Hier in een lang verleden ook eens geweest aan het Lac de St. Croix. Nu Roxy er niet meer is hoeven we ook niet meer persé aan een rivier of meer te staan. Een zwembad is wel een must. We moeten onze baantjes wel kunnen trekken 😀😀. We zien wel waar we terechtkomen.

ik ga jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte houden.

1. Ruth Rosenkrantz:
    21 april 2019
    Nog een paar dagen en dan is het zover, wat een heerlijk vooruitzicht! Lekker genieten en een goede reis alvast toegewenst. We gaan jullie volgen 😉
  2. Wim en Ge:
    veel plezier en hopelijk mooi weer woensdag is mijn neusoperatie in het UMCG, en geniet van de vakantie