Rondje gefietst

22 juni 2020 - Vollenhove, Nederland

Vanmorgen scheen het zonnetje al lekker bij het opstaan. Na ontbijt en koffie een fietsroute uitgezocht. Eerst nog een praatje met onze buren. Om half 11 stapten we op de fiets.
Richting Genemuiden,Zwartsluis, via Beltschutsloot over de Belterwiede.
Het is allemaal watersport,campings en camperplaatsen. Prachtig gebied om door en langs te fietsen.
Via Wannerperveen naar Giethoorn. Het was heerlijk rustig hier. Blij dat we vandaag (maandag) zijn gegaan. In Giethoorn aan het water hebben we geluncht.
Daarna op weg naar Jonen. We moesten hier met een pontje over maar dat was gesloten, kon alleen van de andere kant. Daar stonden we er waren meer die met het pontje over moesten. Iedere. Even uitzoeken welke kant op en wij ook weer een route gevonden al moesten we wel een eind om fietsen via Blokzijl. Nog een paar keer verkeerd gefietst maar we kwamen toch richting Blokzijl. Dit hebben we wel links laten liggen dat komt wel bij een andere route.
Rechtstreeks naar Vollenhove, hier nog even naar de supermarkt.
Om 3 uur fietsen we de camping weer op.
Het was wel een rit met hindernissen  Toch 57 km gefietst.
Rest van de dag lekker in de zon.