Van uitstel geen afstel

20 augustus 2020 - Kockelscheuer, Luxemburg

Onze vakantie zal deze keer er wat anders uit gaan zien dan we gewend zijn. Maar net zoals we thuis hebben gedaan zullen we ook nu de regels goed volgen. Ik heb de app van BZ op mijn telefoon staan en zodra het niet meer verantwoord is pakken we in en rijden naar huis.

Moesten nog wat kleine reparaties verricht worden. Toilet loopt weer als een zonnetje. Tv kabel ook weer gemaakt. Dank zij Dennis de handyman van de familie. De grootste klus was de klep van de disselbak. Deze liep een beetje uit rubber. Jacob wilde dat weer wat terug duwen maar de hele klap kwam naar beneden. Om een lang verhaal kort te houden de klep naar Reinders ( dealer Hobby) in Leeuwarden gebracht. Het rubber werd niet meer gebruikt was waardeloos vertelden ze daar. In de epoxy gezet. Afgelopen maandag weer opgehaald en alles werkt weer naar behoren.

Donderdagmorgen om 8 uur vertrokken. De laatste toilet spullen in de caravan en op naar Luxemburg, camping Kockelscheuer. Hier al vele malen geweest. Bij ons vandaan in het noorden stukje sturen. Heeft er ook mee te maken dat er in België weinig leuke campings te vinden zijn.

Niet druk op de weg en de parkeerplaatsen waren erg rustig.

Ieder jaar worden we gespot door één van de kinderen. Dit jaar jaar zou dat niet gaan lukken. Mis, Annemiek heeft ons gespot vanmorgen. Is toch ook wel weer leuk.

Na de koffie en lunch nog een keer gestopt en in de Luxemburg nog even getankt. Ja we zijn zuinig, draaiden we om 3 uur de camping op. Bij de receptie handen ontsmetten en dan naar binnen. Rustig op de camping. Het was op dat moment 33 gr. Caravan snel neergezet ramen open en eerst wat drinken genomen, daar waren we wel aan toe.

Morgen gaan we weer verder naar Gray in Frankrijk. Daar blijven we een paar dagen staan en wachten daar op onze vrienden.

A demain

1. Liesbeth en Henny:
    20 augustus 2020
    Wij duimen dat jullie niet onverwacht terug moeten! Veel reisplezier!
  2. Jacenger:
    20 augustus 2020
    Dank je Liesbeth en Henny. We hopen dat het goed blijft gaan.
  3. Roald:
    20 augustus 2020
    Have fun en geniet van de 🌞
  4. Jacenger:
    Gaan we doen Roald
  5. Rick:
    Spelling is moeilijk hè
    Nog maar ff met mij mee naar Nederlands
    Dank zij
    Dit jaar jaar zou dat niet lukken
  6. Jacenger:
    20 augustus 2020
    Ha,ha, haal jij eerst maar je diploma
  7. Wim van Dalen:
    20 augustus 2020
    veel plezier en gezond terug
  8. Jacenger:
    Dank je Wim en Gé