Vollenhove

20 juni 2020 - Vollenhove, Nederland

Rustig aan gedaan vanmorgen. We hadden alle tijd. Konden pas om 13.15 op de camping. Laatste spullen er wat in. Was niet veel, wordt mooi weer dan hebben we weinig nodig.
Fiets in de caravan en een fiets achter in de kofferbak van de auto. Ging prima. We willen geen fietsen achter op de caravan en die keren dat wij in Nederland kamperen is sporadisch.
Deze keer zaten de spiegels op de auto, die worden wel eens vergeten.
Om half 2 draaiden we de camping op. Het is wat een rare weg naar de camping toe maar deze keer ging het goed en stonden we niet midden op een plein. Dat kon ook niet meer er stonden nu paaltjes. Zullen wel meer mensen gestaan hebben.

Toen we alles klaar hadden zijn we op de fiets gestapt en een rondje Marknesse gedaan. Was leuk ritje.
Camping staat behoorlijk vol zo ook de camperplaats. Toch allemaal genieten van het mooie weer.

We hebben een klein mankement ons toilet spoelt niet. Niet getreurd een fles water doet het ook goed. Als we terug zijn maar even naar Reinders. Dit moet niet als we naar Frankrijk gaan.
Wat de dag morgen brengt zien we wel.

1. Ruth Rosenkrantz:
    20 juni 2020
    Fijn dat jullie op de camping staan. En meteen al op de fiets weg geweest, lekker hoor 🚲☀️.
    Balen van het toilette 😞, maar gelukkig kan je het wel gebruiken.
  2. Wim van Dalen:
    20 juni 2020
    geniet ervan en veel flesjes water inslaan om door te spoelen