Vrijdag 17 junu

19 juni 2022 - Artemare, Frankrijk

Vrijdag 17 juni

Het heeft een paar dagen geduurd maar hier is weer een blog.

Had ook verschillende oorzaken. Mijn data was bijna op en het was ook te warm om wat te doen. De temperaturen lopen op hier en dan vind je niet veel uit.

Vanmorgen toch nog ondanks dat het warm zou worden de wandelschoenen aangetrokken. Hele dag op mijn billen zitten dat is niets voor mij.

Water mee om te hydrateren 😏 Het is eerste stuk was weer klimmen langs de klimmuur. Af en toe even stilgestaan om lucht te happen.

Eenmaal boven was het klaar en geen klimmen meer.

Het is een smal pad en je hoort en ziet van alles ritselen en bewegen.

Via Don richting kasteel naar beneden gewandeld.

De weg overgestoken en terug door het bos. Stonden wat buitenlandse auto’s die er normaal nooit staan.

Even later midden in het bos bij een weggetje een busje met een man die alleen maar een handdoek omhad 🥹

Heb de pas er mee stevig ingezet. Hij kwam niet achter mij aan 😂😂

Na anderhalf uur weer terug op de camping. Snel douche gedaan en op de fiets boodschappen gehaald.

De rest van de dag zwemmen, het water in het zwembad wordt ook lauw daar fris je ook niet lekker van op. In de schaduw zitten en rustig blijven.

De camping begint wat op een kamp te lijken.

Voor 10 uur ‘s morgens en ‘s avonds 19.00 uur mag er niet meer gezwommen worden 😬

Er mag maar 1x per dag gedoucht worden 🙃

BBQ mag ook niet meer, nu snap ik dat nog wel.

En sinds we hier zijn doet de avond verlichting het niet. Zaklantaarn paraat.

Het moet allemaal niet gekker.

Zaterdag 18 juni

Gisteravond toen we op bed gingen was het nog 26 graden in de caravan.

Maar desondanks toch goed geslapen.

Deze dag zelf niets gedaan. Het was weer warm dus maar zwemmen, afkoelen en veel drinken.

Vanmiddag om 4 uur was het 37 gr.

Het mag voor mij wel 10 gr. koeler.

Ik weet wel het is nooit goed maar het kan ook te warm zijn.

Morgen weer een warme dag 🥵

1. Wim:
    19 juni 2022
    het was overal warm hier ook dus heel weinig gedaan.
    vraag waar is de foto van die man met de handdoek.
    Ge was op de loop gegaan,
    Groeten uit Emmen
  2. Jacenger:
    19 juni 2022
    Geen foto van genomen. Leek me niet verstandig.