Weekje Vollenhove.

17 juni 2020 - Vollenhove, Nederland

Eindelijk na maanden wachten de caravan uit de stalling gehaald. Ook voor ons was het wachten geblazen en geduld hebben wanneer de grenzen weer geopend zouden worden
We staan nog niet in de rij om nu naar Frankrijk af te reizen. Eerst maar zien hoe de situatie is als het hoogseizoen afgelopen is.

Nu alles weer een beetje normaal wordt en het sanitair weer open is op de campings begint het toch te kriebelen.
Mooi weer in aantocht dus toch maar even weg hier in Nederland voordat we eind augustus naar Frankrijk gaan.
Nu zijn we niet echt Nederland kampeerders maar daar maar over heengestapt.

Twee jaar geleden hebben we in Vollenhove gestaan in de nadagen van Roxy.
Leuke camping,leuk dorp en tevens een mooi fietsgebied. Zaterdag gaan we die kant uit.

Een bezoek aan Schokland is één van de dingen die we gaan doen.
Hier liggen mijn roots. De stamboom heb ik jaren geleden al uitgezocht. Leuk om er achter te komen dat mijn voorouders hier vandaan kwamen. Had nog nooit van Schokland gehoord.

Ik houd jullie op de hoogte.