Kockelscheuer

22 juni 2023 - Luxemburg, Luxemburg

Woensdag 22 juni ☀️

Woensdagmorgen om 9.15 uit Artemare. Werden uitgezwaaid door Geoff en Carolyn en Pierre en Hélène.

We hebben weer een gezellige tijd gehad. Veel gefietst en wat minder gewandeld. Andere jaren liepen we wel met elkaar maar dat viel dit jaar wat tegen.

Ik ging dan vaak alleen lopen maar moest vaak ook over paden die pittig waren. Je loopt in de bush en als je valt of i.d. dan zit je met de gebakken peren.

Dan maar een beetje op het vlakke blijven maar dat is wat minder spectaculair.

Mooie fietstochten gemaakt. Om de fietsen mee te nemen is een goed idee geweest.

We kwamen om 14.30 aan op de camping in Bulgnéville. Ik had gereserveerd maar dat had niet gehoeven.

Ons plekje was iets minder maar dat is niet anders. Volgende keer beter.

Lekker gezwommen en gezellig op het terras gezeten.

Niet te laat onder het dekbed gekropen. Om 24.00 werden we wakker van flink wat regen en onweer. Omgedraaid en verder gaan slapen.

Donderdag 22 juni 🌤️

We hadden geen haast om op te staan. De reis ging vandaag naar Kockelscheuer.

We zijn 10 weken geleden onze vakantie begonnen op deze camping en hier eindigen we ook weer.

Na de koffie om 10.30 vertrokken.

Vrij rustig op de weg. Er werd veel regen voorspeld maar we hebben geen drup gehad.

Half 2 bij de camping aangekomen bleek die al open te zijn. Normaal gaat hij om 14.00 open. Bij de slagboom stond al het bordje complet. Wat was ik blij dat we gereserveerd hadden.

Het is wel een beetje van de zotte dat je in het voor seizoen ook al moet reserveren voor een overnachting op een camping.

Morgen gaan we nog een paar dagen naar Schin op Geul.

Dit was het laatste blog van deze vakantie.

Wie weet tot een volgende keer.

A bientot

1. Liesbeth en Henny:
    22 juni 2023
    Leuk dat wij deelgenoot van jullie avontuur mochten zijn. Fijne dagen nog in Schin op Geul en daarna goede reis naar het noorden.
  2. Wim en Ge:
    23 juni 2023
    jullie hebben een fijne vakantie gehad en veel mooie dingen gezien en weer vrienden gemaakt voor het leven.
    goede en veilige reis naar huis.
    app even als jullie thuis zijn.
    groeten Ge en Wim