Die

9 mei 2024 - Die, Frankrijk

Woensdag 8 mei 🌤️18 gr.

Marktdag vandaag. Die heeft een leuke markt op woensdag en zaterdag.

Helaas hebben we niet iets gevonden zonder te passen, daar hadden we geen zin in. Op de terugweg wat door de straatjes gelopen. Blijft leuk.

IMG_3669Kattenstraatje

IMG_3671

Na de lunch lekker gestrekt op de stoel in de zon gelegen. Daar waren we wel aan toe.

IMG_3655

Afgesproken met zijn vieren uit eten te gaan in het restaurant op de camping.

Lekker gegeten. Na afloop nog naar het centrum gewandeld daar zou muziek zijn in verband met 8 mei. Dat is Bevrijdingsdag in Frankrijk.

Viel wat tegen. Mannen wilden nog wel kijken. Wij zijn met Does naar de camping gelopen.

Het was een leuke dag met prima weer.

Donderdag 9 mei ☀️20 gr.

Het zonnetje scheen lekker door het dakluik word je toch lekker wakker.

309962E9-9F58-49BF-9DCD-45735202BD27Lekker wakker worden

Na de koffie besloten om te gaan fietsen. Accu’s nog even opladen die waren niet helemaal vol.

Deze keer la Drôme à vélo nr 64.

IMG_3678

Vorig jaar ook gefietst hier liet Jacob zich naar beneden vallen op een steil stuk. Ik deed een stuk lopend toen. Maar kijk aan ik nu ook heel voorzichtig naar beneden. Had kramp in mijn handen van het in de remmen knijpen maar het is me gelukt. Leuke route, niet zo lang. Bij de camping zijn we nog een stuk door gefietst richting Romeyer.

IMG_3685

Halverwege waren ze aan het bergbeklimmen. Daar een poosje naar gekeken. Toch knap dat je op zo’n rots naar boven kan klimmen.

Omgedraaid en weer naar de camping.

Lekker in de zon en lezen.

Om een uur of 3 met zijn allen naar de Drôme gelopen zodat Does even in het water kon.

Na een uurtje weer terug en weer verder in het boek.

Zien we morgen wel weer wat we gaan doen.

1. Tjikke:
    9 mei 2024
    als ik jullie was zou ik het klimmen ook eens ondernemen.
    ik doe ze het niet na.
    fijn dat het weer beter word, nu maar lekker genieten.
  2. Gerda:
    9 mei 2024
    Laten we dat maar niet doen. Ik met mijn hoogtevrees voor je het weet lig ik beneden 🤭
  3. Henny en Liesbeth:
    9 mei 2024
    Dat klimmen zou ik zeker maar niet doen! Wel fijn dat jullie eindelijk goed weer hebben; kun je tenminste iets ondernemen. Groetjes van Henny en Liesbeth.
  4. Wim:
    10 mei 2024
    fijn dat mooi is daarvoor ga zo ver van huis.
    have fun,
    \groeten van ons