Die

8 mei 2024 - Die, Frankrijk

Zondag 5 mei 🌤️16 gr

Lekker geslapen, ontbijten en koffie op de fiets brood gehaald. Winkels om 12.30 dicht.

Na de lunch wandelschoenen aan en een stukje vanaf de camping gelopen de bush in. Niet wetend waar we uit zullen komen, weten we nog niet. Het zonnetje scheen zo lekker dus terug naar de camping en in de zon.

Prima dag vandaag.

Maandag 6 mei 🌨️ 14 gr.

Daar is helaas niet zoveel over te melden. We hadden voor de verandering regen. Het werd wel wat droger, jas en schoenen aan en een stuk gelopen. Af en toe wel wat spetters maar dat konden we aan. Toch nog bijna 5 km. gelopen.

Rest van de dag niet droog geweest.

Benen gestrekt en languit op de bank. Lezen en een spelletje rummikub. Jacob wordt fanatiek.

Dinsdag 7 mei 🌦️ 17 gr.

Na het ritueel van ontbijt en koffie de caravan van binnen gepoetst. Alles van het stof ontdoen wat door de harde wind in Châteaurenard naar binnen is gewaaid.

Daarna op de fiets boodschappen gedaan. Op de camping bij het opruimen kreeg ik een appje van M&A dat ze onderweg waren naar Die. Er kwam weer harde wind in Châteaurenard daar waren ze ook wel klaar mee.

Bij aankomst heeft Jacob even geholpen en ik een rondje met Does gewandeld . Die was ook weer blij met haar extra koekjes 🍪

Gezellig dat ze er weer zijn.

Het was zon en wat regen vandaag. En nog steeds lange broek aan. Maar er komt licht in de duisternis het wordt beter, eindelijk.

1. Wim:
    8 mei 2024
    mooi toch weer gezelschap lekker wandelen en jeu de boule
    groetjes van ons
  2. Tjikke:
    8 mei 2024
    Wat jammer dat het weer niet wil hebben hier een paar mooie dagen gehad Henk loopt al in de korte broek Mora vind het maar niks dat het warmer wordt sjokt dan wat achter ons aan.
    Hoop dat je gelijk krijgt wat het weer betreft dan krijgen we hier ook mooi weer 🌞

Jouw reactie