Die 23/24 juni ☀️⛈️ 34/ 27 gr
23 juni
Boodschappen gedaan met de auto( kan de airco aan) bij de Intermarché. Lidl in Die is afgebrand gaat september pas weer open.
De rest van de dag ook weer niets gedaan het is sudderen van de warmte.
Beetje afkoeling zou niet verkeerd zijn.
Kan prima tegen de warmte maar dit is wel extreem
24 juni
Vroeg opgestaan, onze buren gingen naar huis die wilden graag om 8 uur rijden. Het werd 10 minuten later. Leuke 2.5 week met hun gehad. Morgen vertrekken onze andere buren. Het wordt wat leeg op de camping maar geen probleem.
Op de namiddag werden we verblijd met onweer,harde wind en wat regen dat stelde niet veel voor. Later werd het echte regen. Het koelde wel lekker af naar 26 gr. Dat zijn temperaturen waar je ook weer wat kunt gaan doen.
Het schijnt nu dat er ergens iets in de brand staat er vlogen blusvliegtuigen langs de camping. Je ziet wel rook maar waar het is niet bekend. Het blijkt achter Die te zijn wat moeilijk te bereiken is.


Sterkte met de warmte.
Hier ook 32 graden