Col de Pennes 18 juni 🌤️ 32 gr.
Vanmorgen zou ik vroeg opstaan om een eindje te gaan wandelen. Ben toch meestal vroeg wakker en omdat het vrij warm is in de morgen maar wat wandelen.
Viel weer in slaap,wandeling maar overgeslagen en er een wasmachine dag van gemaakt.
Alles ligt weer schoon in de kastjes.
Vanmiddag na de lunch in de auto gestapt en de Col de Pennes opgereden.
Mooi ritje gemaakt naar de top 1024 hoog. Heen gingen we via Barnave. Tot zover hadden we dit ook op de fiets kunnen doen maar daarna ging het omhoog. Onderweg een paar keer gestopt en van het uitzicht genoten.
Boven op de Col was niet veel te kijken. We hadden via de Roanne vallei nog kunnen rijden maar daar was dinsdag brand geweest. We wisten ook niet of we daar nog langs konden.
We zijn aan de andere kant via Recoubeau-Jansac weer naar beneden gegaan.
Onderweg kwamen we een ligfietser tegen die had een zonnepaneel op zijn hoofd gemonteerd en een andere op een e-bike had eentje op zijn bagagedrager en die fietsen de Col op.
Je komt wat tegen onderweg.
Was weer een leuke dag


dat andere plaatje heet de plaats Jan Zak?