Fietstocht 12 juni ☀️ 24 gr.
Vanmorgen na het dagelijkse ritueel een fietstochtje gepland. Buren wilden wel met ons mee. 10.45 op de fiets gestapt.
Het eerste stuk is langs de weg maar dat kan niet anders. Na 8 km afgeslagen en verder gefietst. Deze route al vaker gefietst maar blijft leuk.
Halverwege hebben we koffiegedronken. Lekkere cappuccino.
Daarna de klim naar Col du Marignac 742 m. hoog.
Hoe vaker je dit rijdt hoe makkelijker dat het gaat.
Binnen know time boven, daarna lekker afdalen.
Binnen 2 uur weer terug op de camping.
Daarna lekker in het zonnetje kan niet beter.
Was weer een leuke dag.
Beetje wind en 24 gr.
Foto’s
1 Reactie
-
Wim:13 juni 2026leuke route, 2koffie met en lege kopjes

