Kockelscheuer

27 juni 2024 - Luxemburg, Luxemburg

Maandag 24 juni 🌤️ 24 gr.

Vandaag onze laatste fietsrit van deze vakantie. Woensdag gaan we richting huis.

Weer een leuk stuk gefietst om half 2 weer terug op de camping. Onderweg niets beleefd.

Rest van de dag bij het zwembad gelegen en ook gezwommen.

Dinsdag 25 juni ☀️ 28 gr.

Opruimdag vandaag. Het viel allemaal mee. Alles was snel ingepakt. Fietsen weer op de dissel. ‘s Avonds voetbal gekeken was eigenlijk een beetje zonde van de tijd. In de 2e helft begon het te regenen en konden we de schotel niet opruimen. Om 23.00 werd het droog dus snel opruimen dat ding en snel in ons mandje. Morgen een beetje op tijd opstaan willen vroeg weg.

Woensdag 26 juni 🌤️26 gr.

Vanmorgen vroeg uit de veren, we wilden op tijd weg.

Half negen reden we van de camping af.

Eerst een uurtje binnendoor daarna de tolbaan op.

Het was niet druk op de weg. Dus lekker doorrijden. Om 13.15 draaiden we de camping van Bulgnéville op. Zo de eerste 360 km weer richting huis.

Er stond ook alweer een bord dat de camping complet was behalve voor degene die gereserveerd hadden. Gelukkig gedaan.

Het was warm maar daar heb ik niet zoveel moeite mee. We hebben lekker gezwommen.

Later op het terras wat gedronken en eten besteld. Hoefde dus niet te koken een makkie vandaag.

Donderdag 27 juni ☀️28 gr.

We stonden vanmorgen niet met de kippen op. Hadden niet zoveel haast. Ritje naar Luxemburg, dat was prima te doen.

Half 11 vertrokken en onderweg nog geluncht. Om 14.00 reden we de camping op.

Mooie plek in de schaduw. Drie maanden geleden stonden we hier ook en leek het hier wel een zwembad. Dit is beter droog en zon.

Hier eindigt ook mijn blog. Drie maanden geleden begonnen op Kockelscheuer en hier eindigen we ook. Drie maanden op pad geweest. We zijn niet echt verwend met mooi weer. Harde wind en veel regen. De laatste 3.5 weken waren goed.

Ondanks dat toch prima vakantie gehad.

Morgen nog 2 dagen ergens anders staan en zondag naar huis.

Au Revoir. Wie weet tot een volgende keer.

1. Wim:
    27 juni 2024
    dat was een vakantie met regen en zon en mooie herinneringen.
    Nu nog een laatste stukje naar huis maar we eerst even tanken daar.
    en dam welkom thuis.
  2. Jacenger:
    Dank je
  3. Henny en Liesbeth:
    27 juni 2024
    Morgen de laatste kilometers en dan is het ook weer heerlijk om thuis te zijn. Goede reis verder en wel thuis!
  4. Jacenger:
    Dank je