Lac de Bourget

21 juni 2024 - Artemare, Frankrijk

Woensdag 19 juni ☀️ 30 gr

Vandaag na ontbijt en koffie zaten we al vroeg op de fiets.

Deze keer richting Lac de Bourget. Tot aan Culoz langs de weg maar dat is prima te doen. Daarna heb je over het algemeen fietspaden.

Bij het lac lekker op een bankje gezeten met ons drieën. Het was nog vrij rustig met zwemmers en suppers.

Hierna richting Chanaz. We hadden ook nog via een col gekund maar we gaan met Jacob en zijn fiets niet de bergen meer in.

Na 2.5 uur weer terug op de camping.

Het was te warm om ‘s avonds nog te boulen.

Donderdag 20 juni ☔️23 gr

Deze dag niets te melden. Hele dag regen.

Vrijdag 21 juni ⛅️20 gr

Ook nu niet veel te melden. Puzzelen( leg), spelletje rummiekub en gezwommen.

Morgen gaan M&A weer naar huis.

Zo gaan we langzamerhand allemaal weer richting huis. Wij woensdag en de rest vrijdag.

We hebben het heel gezellig met elkaar gehad. Helemaal in het begin van de vakantie met veel harde wind en regen. We gingen ook wel eens een weekje ieder ons eigen gang op een andere camping.
Nu allemaal in Artemare.

Laatste drie weken goed weer gehad en veel gefietst. Dat is het voordeel van de camping in Artemare. Fijn om te fietsen en te wandelen. De camping is ook goed. Alles schoon en met een verwarmd zwembad. Dat is ook de reden dat we hier altijd op het laatste komen van onze vakantie.

1. Wim:
    21 juni 2024
    dus het is bijna afgelopen met de vakantie, als jullie genoten hebben is alles goed ondanks het slechte weer.
    komt altijd wel weer goed
    gr. Ge en Wim
  2. Henny en Liesbeth:
    21 juni 2024
    Tja, aan alles komt een eind! Eind goed al goed! Alvast goede reis terug.

Jouw reactie