Saint-Jean-de-Luz ⛅️17 gr.
25 april 2026 - Saint-Jean-de-Luz, Frankrijk
Vanmorgen iets vroeger opgestaan. We gingen weer verder. Na ontbijt,koffie en alles aangekoppeld vertrokken we op half 10 van de camping. Jacob nam de bocht wat de krap en als ik niet achterom had gekeken had de zijkant zwaar beschadigd geweest. Weer even naar achteren en de bocht wat ruimer genomen.
Onderweg kwamen we nog een rally tegen van deux chevaux alle soorten en kleuren, leuk te zien.
Het eerste stuk ging wel maar later werd het minder dorpje in dorpje uit en dat betekend of rotonde of verkeersdrempels. En dan weer 30,50,70,80 km. Pfff we waren er klaar mee. Daarna kregen we in 1 keer een lange rechte weg leek net of reden we door de Veluwe. Bomen en nog eens bomen heb je geen wijnvelden dan heb je bomen. We hadden de vaart erin.
Maar toen ging het mis we kwamen midden in Bayonne uit 😩 daar kun je beter niet zijn met auto en caravan. Het geluk was dat er geen vrachtverkeer was. Af en toe een rotonde 2x keer doen komt het altijd goed.
Na Bayonne volgt Biarritz maar dat viel mee.
De Pyreneeën zagen we in de verte wel liggen, helaas was het niet helder dat was jammer. Als de zon schijnt maak ik nieuwe foto’s.
Om 14.15 draaiden we de camping op. Het is een kleine toerit. Het was al vol met onze auto’s en caravans en daarna kwamen er nog 3 campers oprijden. De hele boel stond muurvast. Al met al kwam het later wel goed.
Wij gingen eerst een plek uitzoeken met een meisje op een golfkar. Trudy voorin in achterop. Het was wel een kamikaze ritje, ik moest me met beide handen stevig vasthouden. Het was net of zat ik in een kermisattractie. Ik heb het overleefd. Mooi plekje gekregen aan het eind van een doodlopend laantje. Lekker rustig.
Het is een grote camping en het staat bomvol. Prima sanitaire voorzieningen. Na het avondeten nog een eindje gelopen.
Het wordt vanavond vroeg het bed opzoeken, morgen weer een nieuwe dag.


dus al in de pyreneeën dat is wat anders dan Paladru.
Groeten en veel plezier Wim