Saint-Jean-de-Luz 26 april 🌤️ 19 gr.

26 april 2026 - Saint-Jean-de-Luz, Frankrijk


Het was weer een gezellige dag. Vanmorgen na de rituelen met zijn 3en op de fiets gestapt en naar de Lidl. Heen ging goed was wel heel druk met verkeer ( wij zijn ook niet zo veel gewend) maar we kwamen heelhuids bij de Lidl aan. Boodschappen gedaan alles in de fietstassen en weer terug naar de camping. Compleet verdwaald alle kanten uit behalve de goede. Weer weet hoe vaak van de fiets af en nog een giga klim onderweg. Daarna over een gravelpad en steil naar beneden. Het was het padje wel weer. Maar we kwamen weer op de camping. Frans stond al te lachen want die had ons gevolgd. Op zich was het wel weer leuk. Gaat ook niet altijd van een leien dakje.

Na de lunch zijn Trudy en ik gaan wandelen het wandel/fietspad wat we vanmorgen hebben gefietst en nu gelopen. Daarna richting Crique du Dos de la Baleine. Ook nog nooit van gehoord. Hier hebben we op de stenen gezeten en van het uitzicht genoten.

Na een kwartiertje weer richting camping. Onderweg vlakbij de camping kwamen we nog 2 foodtrucks tegen. Is niet verkeerd voor een kookloze dag. 

Totaal 4 km.gelopen. Het was de hele dag bewolkt en het werd 19 gr.

Na het avondeten nog een eindje gewandeld. Ik heb zelf nog een stukje langs de vloedlijn gelopen. 

Foto’s

2 Reacties

  1. Wim:
    27 april 2026
    prachtige omgeving echt genieten
  2. Tjikke:
    27 april 2026
    Wim al ken ik je niet maar ik geef je gelijk wat een mooie omgeving

Jouw reactie