Chateaurenard

30 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Maandag 29 april 🌤️ 18 april

Paar dagen afwezig maar er was ook niet veel te melden. Het was wel druk hier op ons kamp. Luifel in, luifel uit, zijwand erin,zijwand eruit. Ja je moet toch wat te doen hebben.

Zaterdagochtend gingen we boodschappen doen. Jacob eerder teruggegaan. De luifel stond nog uit en het waaide weer verschrikkelijk,hij heeft de  luifel maar weer ingedraaid. Ik heb de rest van de boodschappen gedaan.

‘s Middags nog met zijn allen gewandeld.  Na afloop ging één van ons tompoezen maken. Het was tenslotte Koningsdag. Nu hebben wij daar niets mee maar dat geeft niet. Lekker rosé erbij en de mannen bier.

‘s Avonds voor de zoveelste keer luifel weer uit ondanks harde wind. Extra scheerlijnen er aan gezet. Het trok behoorlijk aan de caravan. Toch in slaap gevallen en vroeg in de ochtend wakker van de regen. En die bui duurde tot een uur of 2. Nog een eindje gewandeld met M&A het duurde niet lang of het begon weer te regenen.

Voordeel was dat het niet meer waaide.

Dus maar weer zitten in de caravan. Pffff dat is niet mijn favoriete bezigheid de hele dag zitten.

Maandagmorgen was het eindelijk droog. Na ontbijt en koffie dat doen we iedere dag alleen ik meld het niet altijd.

De interieurverzorgster de mouwen opgestroopt en poetsen.

In de middag nog gewandeld daarna nog een glaasje rosé en bier met M&A gedronken en zo was de maandag ook weer voorbij.

We hebben wel besloten om zaterdag te vertrekken naar Die. Willen wel eens een ander behangetje zien. Die vind ik gezelliger dan Châteaurenard. Camping hier is prima. Om te fietsen en te wandelen is Die ook leuker.

1. Tjikke:
    30 april 2024
    Jammer dat het weer niet echt mee zit wij vandaag voor het eerst zonder jas buiten,morgen hier nog een mooie dag en dan word het weer slechter.
    Hier is het rustig Mora word wat stram maar wandelt iedere dag mooi .

Jouw reactie