Chateaurenard

26 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Donderdag 25 april ☀️

Het was vanmorgen vroeg uit de veren. En wat heel fijn was geen Mistral meer 🥳

Met M&A naar de markt in L’isle- sur-la-Sorgue. Wij wilden dat met ons tweeën eerst op de fiets doen maar vanwege harde wind niet van gekomen dus dan maar met de auto.

We waren nog niet de camping af of Jacob vergat zijn telefoon met zijn hebben en houwen.

Dus weer terug en het kleinood op zak weer verder.

Leuke plaats met een gezellige markt. Verschillende broeken gepast maar helaas het werd hem niet 😩 Stofje en printje prima maar het leek net of had ik zo’n Volendammer broek aan. Vrij breed op de heupen. Bleef niets over van mij meer broek dan ikzelf.We zullen wel meer markten zien denk ik.

Jacob wel leuk hoedje gekocht. Helemaal de blits.

Om 12 uur weer terug op het kamp.

Na 9 dagen Mistral eindelijk de luifel weer uitgedraaid en ook de zijkant erin gezet. Waarom, er wordt regen verwacht, kan er ook nog wel bij. Al die jaren dat we lang weg zijn hebben we nog nooit zo slecht weer gehad.

Meestal zitten we wat hoger in Frankrijk wel onder Lyon. Deze keer gekozen om meer naar het zuiden te gaan en zon zeker te zijn. Helaas heeft het nog niet veel opgeleverd.

We willen ook nog op de fiets naar Avignon. De één zegt prima te doen een ander zegt valt vies tegen. Weer van die tegenstrijdige meningen. Schiet je ook niet veel mee op. Je moet een smalle brug over waar het vrachtverkeer langs je raast. We moeten maar even zien of we dit gaan doen.

Camping staat bomvol. Kan niemand meer bij. Nieuwe beheerders die nog niet alles onder controle hebben. Kwam vanmiddag caravan aan die stopt bij onze plek en zeggen deze plek hebben wij besproken 😳.

Bij de receptie wordt er gezegd dat wij al lang weg waren. Hoe het nu precies zit weten we ook niet maar we staan nog. De pechvogels hebben de laatste vrije plek gekregen. Gelukkig, zit je de hele dag in de auto en blijkt je plek bezet te zijn.

1. Wim:
    26 april 2024
    waar is dat petje van Jacob?
    mooie foto"s lijkt Annecy wel.
    groeten en veel plezier
  2. Tjikke:
    a strak blauwe lucht .
    Dat de camping nu al volzit niet te geloven .
    Inderdaad waar is Jacob zijn hoedje we zijn benieuwd
  3. Liesbeth en Henny:
    26 april 2024
    Mis ook petje pitamientje.
  4. Jacenger:
    26 april 2024
    Zodra de zon weer gaat schijnen stuur ik een foto

Jouw reactie