Chateaurenard

30 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Dinsdag 30 April 18 gr. 🌦️

Vanmorgen de wasmachine eerst aangezet.

Wel even dubbel over nagedacht. Tegenstrijdige weerberichten net als thuis.

Toch de gok genomen. Na een uurtje hing het al aan de lijn.

We wilden fietsen vandaag. Dat blijft vanwege het weer er ook bij.

Route gemaakt en op pad.

IMG_3570Onze route

Mooie fietspaden.

We gingen als de brandweer. Wat door de centrums van verschillende dorpjes gefietst.

IMG_3576Oude station Cabannes van de spoorlijn zijn nu fietspaden gemaakt

Jammer dat halverwege de rit het wat begon de spetteren. Daar zaten we niet op te wachten.

Route een beetje aangepast de regen viel op zich reuze mee.

Gelukkig was mijn was ook niet echt nat geregend.

Na de lunch wilden we naar Lac de Noves niet ver hier vandaan.

Google Maps aangezet. Het ging weer perfect 🙈maar niet heus. Wel 4x het zelfde pad gefietst heen en weer. Ik vind Google momenteel niet zo’n succes.

We wilden de moed al opgeven toen we M&A in de verte zagen fietsen. Met zijn vieren naar het Lac gefietst. Achteraf waren we wel in de buurt maar dat klopte niet wat Google aangaf.

IMG_3581Lac de Noves

Konden niet om het meer heen lopen omdat het water erg hoog stond. Zelfs de vis steigers stonden onder water.

Weer terug naar de camping gefietst.

Daar de was opgevouwen en weer in de kas.

We hadden een actieve dag. Morgen komt er weer een regenachtige dag.

We worstelen ons er weer doorheen.