Dag 7 Van alles wat

26 juni 2020 - Vollenhove, Nederland

Vanmorgen even de vraag wat gaan doen. Jacob wilde graag naar Urk en omdat we toch moesten tanken besloten we om met de auto te gaan. Jacob zag het ook niet zitten om met de fiets te doen. Op zoek naar een tankstation met E5 benzine. In Emmeloord gevonden. Daarna naar Urk. Auto geparkeerd en met de benenwagen verder. Het was druk. Naar de vuurtoren gelopen daar met een inwoner gesproken.  Het was eigenlijk te warm. We gaan dit nog een keer overdoen met de auto en de fietsen mee. Is wel de moeite waard. Het oude dorp is erg leuk. Op de terugweg nog boodschappen gedaan. De barbecue gaat weer aan vanavond 😋😋.

Terug op de camping was het geen optie om daar te blijven. Snel een route uitgezocht en fietsen maar weer. Het waaide wel hard maar was wel lekker. Mooie route weer via Hasselt naar Genemuiden. Daar hebben we het zitvlak even rust gegund en lekker op een terrasje gezeten. Ik vond Genemuiden niet spectaculair maar ja je moet toch wat.

Hierna ging we met het pontje over het Zwarte water naar de overkant weer op weg naar de camping.
Achter de caravan gezeten daar was het nog wat uit te houden.
Vanwege het weer al wat spullen opgeruimd. Morgen wordt er regen verwacht. Kan best zijn dat we morgenmiddag weggaan in plaats van zondagmorgen. Die nacht maakt ook geen verschil. We zien het wel. We zijn wel mooi weer kampeerders.

1. Liesbeth en Henny:
    26 juni 2020
    Jullie hebben heel wat beleefd deze week! Dank voor de mooie verhalen en goede reis terug.
  2. Jacenger:
    26 juni 2020