Die

22 april 2023 - Die, Frankrijk

Dag 7  21 april 2023

Het gezegde één zwaluw maakt nog geen zomer. Gisteren lekker weer vanmorgen kou en een buitje. Buiten 3 gr. binnen 8 gr. De wintertrui kan wel weer aan.

Om 9.45 vertrokken van de camping. Niet wetende wat voor een dag het zou worden vandaag 😩😩

Onderweg regen en lage temperaturen. De stoelverwarming maar aan. Nu rijden we al een aantal jaren deze periode door Frankrijk, kan me niet herinneren dat het zo slecht was met het weer. Maar moed houden.

Bij Grenoble werd het eindelijk wat beter. Zon en de temp ging ook omhoog. Buiten geluncht en weer verder.

Via Crest binnendoor naar Valréas. Dat was niet echt een succes. Smalle wegen een berg op en weer af. Het schoot niet lekker op. Bij Valréas aangekomen viel de camping ons erg tegen. Vele hoge bomen en daar zaten we niet op te wachten. Camping zelf zag er ook wat rommelig uit. De keuze snel gemaakt. Hier gaan we niet staan.

Besloten om een camping in de buurt te zoeken voor 1 nacht en dan de volgende dag naar Die te rijden. Camping 1 was gesloten, camping 2 heel smal pad naar beneden dat zagen we niet zitten. Op naar camping 3 dat bleek nu alleen voor campers te zijn. 😡.

Je zit daar ook in de middle of nowhere.

Dan nu maar naar Die rijden. Weer hetzelfde stuk terug weer over die berg. Benzine raakt ook op maar ook nergens een tankstation.

We hebben het gelukkig gered en reden om 18.00 uur  camping Justin op.

Caravan op plek gezet. Luifel uitgedraaid en eerst 🍺🍷daar waren we wel aan toe.

Half 10 ging bij ons het licht uit en lekker onder het dekbed gekropen.

Het was me het dagje wel

Morgen een snipperdag.

1. Wim:
    22 april 2023
    dat was een lange dag en nu slapen
  2. Liesbeth en Henny:
    22 april 2023
    Ik volg graag tennis op de tv, maar ook in Barcelona zitten ze met warme jassen aan. Volgens mij is het overal prut.
  3. Jacenger:
    22 april 2023
    Het is nu redelijk weer, zitten ook buiten. Maar als je de kaart van Frankrijk bekijkt is het overal niet best.
  4. Irma rinkel:
    22 april 2023
    Hoi Gerda. Wij staan in Friesland, fochteloo. Gister mooi weer, lekker buiten gezeten. Vandaag gefietst in de zon. Nu klein buitje. Gr jan en irma
  5. Jacenger:
    22 april 2023
    Friesland, altijd mooi. Veel plezier. Komen jullie nog naar Artemare ?
  6. Irma rinkel:
    22 april 2023
    Misschien komen we in de week van hemelvaart naar Artemare, dan hebben we 2 weken vrij