Châteaurenard

24 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Maandag 22 april 13 gr 💨☀️

Vanmorgen om 5 uur de kachel aangezet het was 5 gr. buiten.

Lekker uitgeslapen je kunt toch niet naar buiten met dit weer.

Boodschappen gedaan en toen we thuiskwamen konden we meteen weer lunchen.

Ach het houd je van de straat. We hebben ‘ ‘s middags met zijn tweeën nog een stukje gelopen. Dat waren al onze activiteiten voor vandaag.

We houden het weer in Die goed in de gaten. Zodra het weer daar beter wordt zijn we hier vertrokken

Camping is hier prima, omgeving ook maar die stormachtige wind is niet leuk meer.

Woensdag 24 april ☀️ 16 gr.

De wind is een beetje gaan liggen. Gisteren al afgesproken dat we weer gaan wandelen vandaag met zijn allen.
Fietsen is niet te doen met deze wind dan maar wandelen is ook gezellig.

IMG_3500Je komt van alles tegen

Een gedeelte van de groep ging halverwege terug de rest ging nog verder. Was nog een pittig stuk maar zelfs Jacob kwam deze keer bij het kasteel.

IMG_3524Binnen plaats kasteel

IMG_3502Foto arena stierengevecht

IMG_3490Wandeling vandaag

Ondanks dat het weer wat tegen valt vermaken we ons prima.

Na de wandeling vanmiddag lekker in de zon gezeten. M&A kwamen nog even langs om wat te drinken. Veel gelachen.

Morgen een ander uitje in de planning.