Châteaurenard

21 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Donderdag 18 april 🌤️ 14 gr.

Jullie zien het goed 14 graden vandaag.

Gisteravond nog jeu de boule gespeeld met ons Artemare groepje. Mannen tegen de meisjes. Eerste spel dik ingemaakt maar het 2e spel gewonnen van de mannen.

Maar het was zo koud mijn handen waren blauw van de kou. Gelukkig hadden we de kachel aan staan. We kwamen lekker warm binnen.

Vanmorgen opgestaan met 9 gr. Het is net of zit je thuis.

Na de dagelijkse beslommeringen de wasmachine aangezet. Na een uur hing het te wapperen in het zonnetje en binnen een uur droog.

Op de fiets naar de Lidl. Goed ingepakt het was echt zo koud. Harde noordenwind.

Snel boodschappen gedaan en weer naar de warme caravan.

Na de lunch zijn we gaan wandelen met zijn allen. Jacob ging nu ook mee.

Leuke tocht weer gemaakt in een mooi gebied.

Daarna toch uit de wind in de zon gezeten. Zwemmen vandaag maar overgeslagen.

Zaterdag 20 april 15 gr.💨💨☀️

Vanmorgen wakker geworden met weer de Mistral. We worden er wel flauw van. We hebben wel zon maar als het zo hard waait zit dat buiten ook niet zo lekker.

Maar kijk je nu in heel Frankrijk dan is het overal harde wind en geen zon.

Vanmorgen met zijn vieren gewandeld. Zijn we de overtollige calorieën ook weer kwijt.

Meer hebben we ook niet te melden.

Zondag 21 april 16 gr. ☀️

Vanmorgen niet te laat opgestaan. Het was markt vandaag, hebben we weer een uitje.

Na de koffie op stap. Waar normaliter de markt is was alles afgezet en veel politie op de been. Er was een hardloopwedstrijd, de markt was even verplaatst.

Zoals alle markten is het leuk om langs te lopen maar dan houdt het ook op.

Daarna nog langs de bakker om wat lekkers bij de koffie. 3.50€ voor een gebakje is wel veel. Een taart was 39.50 😳voor 6 personen.Omgedraaid en de winkel uitgelopen.

Na de lunch nog buiten gezeten en om 16.00 kwamen M&A een borrel halen, hebben we de week doorgenomen. We zijn het wel met elkaar eens dat we klaar zijn met de wind.

Nog een paar dagen geduld en dan is hij verdwenen. Wat een opluchting.

1. Irma rinkel:
    21 april 2024
    Doe M en A maar de groeten van ons. Wij vertrekken 3 mei richting normandie. Geniet er even goed van ondanks het weer. Gr irma en Jan
  2. Gerda:
    21 april 2024
    Veel plezier en geniet ervan. Is erg mooi.
    Groetjes van ons
  3. Tjikke:
    21 april 2024
    Het is hier ook koud zelfs de hagel vliegt je om de oren .
    Vandaag weer behoorlijk zonnig maar koud 8 graden.
    Maar alles word wel mooi groen.
  4. Gerda:
    21 april 2024
    Dat alles mooi groen wordt is toch wat 😂😂. Zit thuis ook altijd in harde wind pfff
  5. Liesbeth en Henny:
    21 april 2024
    Jammer dat het zo koud is! Hier is het niet anders. Vandaag maar weer de electrische dekentjes in bed gelegd; gisteren wilde ik maar niet warm worden, dus slecht geslapen, dat wil ik niet nog een keer. Morgenmiddag komt er iemand van de gemeente; eindelijk. Ben benieuwd. Henny heeft weer een ooginfarct; bah, weer steeds naar Zeist voor een injectie. Het is niet anders. Jullie nog veel plezier.
  6. Wim:
    22 april 2024
    kom op na regen komt zonneschijn en geen harde wind geniet er van zolang als het nog kan.
    genw
  7. Gerda:
    22 april 2024
    Regen hebben we niet. Strak blauwe hemel.
  8. Wim:
    22 april 2024
    dat helemaal goed is zelfs nog beter

Jouw reactie