Châteaurenard

16 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Maandag 15 april ☀️28 gr,

Werden wakker met een bewolkte lucht. Dat hadden we niet besteld. Wilden gaan fietsen maar met bewolkt weer fietsen we thuis ook niet. We zijn mooi weer fietsers.

Toch op de fiets gestapt en een stukje Voie verte du Durance, mooi fietspad.

Terug op de camping heb ik de wandelschoenen aan getrokken en een wandeling van Komoot gelopen.

Vanaf de camping klein stukje klimmen door een ruig natuurgebied. Hier was ook een trim parcours uitgezet. Dat heb ik overgeslagen.

Wel een paar keer verkeerd gelopen maar toch het pad weer gevonden.

De temperatuur liep ook op en ik moest nog een stuk klimmen dat was wel even pittig.

Daarna een stuk naar beneden en ik kwam op bekend terrein. De route heb ik iets ingekort richting camping.

Fles water leeggedronken me omgekleed en richting zwembad. Het water was toch iets frisser als gisteren. Komt misschien omdat het vanmorgen wat bewolkt was.

‘s Avonds werd er door een hele ploeg potje jeu de boule gespeeld. Was 1 speler teveel het is voor mij niet moeilijk om te zeggen ik ben reserve speler.

En voor je het weet is de dag weer voorbij.

Dinsdag 16 april ☀️💨 18 gr.

Vanmorgen om 9.00 uur de luifel ingedraaid. Meneer Mistral kwam weer langs.

Op zich verder prima weer wel wat lagere temperatuur maar prima buiten zitten en zon.

Verder niet veel gedaan vandaag. Lekker beentjes omhoog en lui wezen, is ook lekker.

Daar hebben we vakantie voor.

1. Tjikke:
    16 april 2024
    Mooie omgeving aardig wat kilometers gewandeld zo te zien .
  2. Jacenger:
    17 april 2024
    7 kilometer gelopen. Pittig rondje.
  3. Wim:
    17 april 2024
    wel een ruig gebied om alleen doorheen te lopen wel voorzichtig zijn Gerda.
  4. Jacenger:
    Ben altijd voorzichtig Wim