Die

25 april 2023 - Die, Frankrijk

Dinsdag 25 april 2023  🌤️

Om 9 uur pas wakker. Je moet dan ook niet direct het bed uit springen. Dat is niet goed. Rustig aan beginnen.

Na ontbijt en koffie wilden we fietsen, de wind was vrij pittig en het was nog niet zo warm. Bewaren we voor een andere keer. Dan maar een ritje in de buurt.

Eerst naar de camping waar we vroeger in het na seizoen hebben gestaan. Die was nog niet eens open.

De weg overgestoken en een klein fietsritje gedaan.

Terug op de camping geluncht en een wandelroute uit gestippeld.

Jacob zou een klein stukje meelopen bij de rue de Remparts is hij weer teruggegaan.

Ik verder naar de Remparts. Dat gaat pittig omhoog. Toen ik boven was hing mijn tong ook op de schoenen.

Route verder gevolgd, liep nog een stukje verkeerd maar kwam toch nog goed.

Geitenpad door het bos, liep erg naar beneden, glad en goed opletten om niet op de pit te vallen.

Via secundaire weg weer richting de camping. Leuke wandeling, 8.5km. gelopen.

Het zonnetje was er weer lekker bij. Uit de wind was het prima uit te houden. Onze in witte stokken (benen) krijgen al wat kleur.

Later lekker nog 🍺🍷, het kan slechter.

Morgen weer een nieuwe dag.