Artemare

19 juni 2023 - Artemare, Frankrijk

Maandag 19 juni ☁️☀️

Vandaag de laatste fietsrit in Artemare.

Tip gekregen over een leuk ritje met een nieuwe fietsbrug. Over deze brug had ik ook al iets gehoord alleen ik weet niet meer van wie.

Het was bewolkt toen we vertrokken. Heb later ook nog een vest aangedaan. Nu heb ik het snel koud maar dit was ietsje warmer dan dat we naar Seyssel gingen. Irma dan weet jij wel hoe laat het is.

Het was een mooie rit. Via Yenne kwamen we uit in La Balme. Gelukkig scheen de zon ook weer.

Normaal komen we hier altijd met de auto langs als we uit Saint- Genix- sur-Guiers komen. Nu kwamen we hier op de fiets langs is toch ook weer leuk.

We moesten onder het tunneltje door voor de nieuwe fietsbrug dat ook gedaan maar hadden niet het idee dat we goed zaten. ( Later bleek dat het wel goed was) Omgekeerd en richting Belley via een fietspad langs de Rhône. In de verte zagen we de nieuwe brug liggen, helaas voor ons de verkeerde richting. Jammer, misschien een volgende keer.

Toen we uit Saint- Genix vertrokken naar Artemare wilde ik op de fiets. Mocht niet van Jacob. Had prima gekund.

Dus via Belley weer terug naar Artemare. Kwart over 2 weer terug op de camping. We hebben 63 km. gefietst.Na de lunch met grote stappen naar het zwembad.

Morgen de spullen wat opruimen. Woensdag vertrekken we op weg naar huis.

1. Wim:
    prachtige omgeving.
    goede en veilige reis naar Dronrijp.
    groetje Ge en Wim
  2. Jacenger: