Dronrijp

2 mei 2018

We worden weer verblijd met mooi weer. Dat betekend dat we de pootjes weer indraaien en vertrekken. Deze keer gaan we naar Zorgvlied in Drenthe. Eerst weer even contact gehad met de camping of er een plaats was zo dicht mogelijk bij de uitgang zodat Roxy niet eerst de hele camping over moet lopen. Die waren er en we krijgen een sleutel van het hek zodat we snel buiten de camping zijn. In Vollenhove ook prima gelukt. Deze keer nemen we de fiets toch maar mee. Wilden we ook naar Vollenhove doen maar op het laatst er van af gezien. Wel spijt van gehad. Kunnen we toch een stukje fietsen,boodschapje doen. MAAR pff jullie kennen toch wel het verhaal van mensen die op vakantie maar ZE GINGEN NIET. Roxy de hele morgen blij en kwispelen met de bal die zag mij steeds de caravan in lopen en dacht ha, we gaan weer. Ik werd vanmorgen gebeld door het ziekenhuis dat ze vanmiddag het kastje bij Jacob kunnen plaatsen en woensdag de echo. Toch belangrijk dat het gebeurd dus er zit niets anders op dan thuis blijven. Alles wat ik klaar gelegd had is al weer terug de kast in. Nu maar thuis van het mooie weer genieten.

1. Ruth Rosenkrantz:
    2 mei 2018
    Nou dat is jammer van jullie plannen. Maar belangrijk dat het kastje vanmiddag geplaatst kan worden en vlak daarna de echo. Dan is dat maar klaar. Gelukkig waren jullie nog niet weg. Hopelijk snel nieuwe plannen!
  2. Jacenger:
    2 mei 2018
    Gaan we volgende week maar weer vliegtuig spotten. 😂😂
  3. Dennis:
    2 mei 2018
    Jammer inderdaad, maar “kastje” is ook belangrijk
  4. Jacenger:
    2 mei 2018
    Hij wilde eerst de echo uitstellen maar dan heeft het plaatsen van het kastje ook geen nut. Dus geen optie om uit te stellen. Zal wel weer een keer mooi weer worden.
  5. Wim:
    JAMMER DAT JE NIETBGAAT MAAR ZEG DAT KASTJE IS BELANGRIJKER SUCCES ERMEE
    HOOP DAT ER WAT GOEDS UITKOMT
    GROETJES GE EN WIM
  6. Jacenger:
    2 mei 2018
    Ach onze vakantie deze zomer loopt toch al wat anders dan anders. Zijn ergere dingen. Groetjes