Niet gelukt

10 mei 2022 - Die, Frankrijk

Dinsdag 10 mei

Vanmorgen met frisse moed uit bed gestapt. We waren er helemaal klaar voor onze 2 de poging naar het kruis te lopen.Hopen dat we nu de goeie route hebben.

Ontbijt en koffie in tempo naar binnen en om 10 liepen we de camping af met het nodige drinken. Het werd warm vandaag.

Google maps weer aan en lopen maar. Het eerste stukje hadden we gisteren ook al gedaan. Maar ik zag een paar grote boomstammen en daar achter was een pad waar we moesten lopen. Wij oudjes over de boomstammen klauteren en de bush in. Het was glad van de regen van gisteravond.

We liepen dapper verder het was pittig omhoog klimmen. Op het eind van het pad stonden we voor schrikdraad 😬. Daar overheen geklommen en hoe toen verder.

We moesten rechtdoor maar dat ging niet dat zou ons niet lukken. Door regen was het denk ik ingestort.

Van alles geprobeerd rechtsom, weer omhoog maar we kwamen niet op het goede pad.

Weer terug en een andere route genomen maar op het eind ook weer schrikdraad. Nu moesten we eronder door kruipen.

Ach je bent jong en je wilt wat 😂.

Dat pad verder gelopen maar kwamen toen op het punt uit waar we gister ook waren. Het pad konden niet meer volgen want het was inderdit (gesloten).

We besloten om het maar op te geven en terug naar de camping te gaan.

Helaas weer niet gelukt. Op de weg terug kwamen we een jongen tegen die we gisteren ook al gevraagd hij vroeg ons of we bij het kruis waren geweest gisteren.

Uitgelegd dat het niet gelukt was. Hij gaf ons aan om toch het echte pad te kiezen.

We hadden ondertussen besloten om maar met de auto omhoog te gaan leek ons beter.

Dat het ons niet lukt om via de kortste weg naar boven te komen zint me gewoon niet.

Zo is het geen uitdaging met de auto. Je moet je wel eens bij iets neerleggen het is niet anders.

Jacob heeft de hele middag voor apegapen in de stoel gelegen. Zelf ben ik lekker naar de rivier geweest en lekker in de zon gelegen. Heb niet gezwommen hoor. Dat is een beetje te veel van het goede.

Morgen maar een rustdag om bij te komen

1. Liesbeth en Henny:
    10 mei 2022
    Jullie zijn wel bikkels hoor! Respect!
  2. Wim:
    11 mei 2022
    gewoon nog een keer doen blijf je fit van
    groetjes
  3. Gerda: