Klein tripje.

17 april 2018 - Dronryp, Nederland

We gaan weer op pad. Het zal er iets anders uitzien dan we gewend zijn. We gaan ons wat aanpassen en gaan nu een paar dagen weg. Roxy begint op haar laatste pootjes te lopen. Met haar naar Frankrijk reizen is geen optie. We blijven in Nederland en gaan af en toe wat tripjes maken. Niet te ver zodat als het al niet goed met haar gaat we snel weer thuis zijn. Hebben al wat leuke campings uitgezocht. Omdat we wat beperkt zijn in ons doen en laten vanwege Roxy willen we wel een beetje mooi weer zodat we lekker buiten kunnen zitten. Het ziet er voor de komende dagen goed uit dus we gaan morgenvroeg vertrekken.  Zondag weer terug. Jacob moet maandag voor controle naar de cardioloog. We hebben een Thule omnistore op de caravan laten zetten. Dit is uitdraaien en klaar is kees. Het is toch de bedoeling om wat meer te trekken later en dan is dit handiger dan een luifel  op te zetten. Gemak dient de mens. We gaan naar Ardoer Vakantiepark 't Akkertien in Vollenhove.