Langres ☁️ 10gr.

8 mei 2017 - Langres, Frankrijk

A demainNa de hoosbuien van gisteravond om 7 uur weer gewekt door de kerkklokken. Eerst 7 uur slaan dan een klokkenpierementje. Oh zijn we nog niet wakker dan geven we nog wel een toegift. We zijn niet zo vroeg vertrokken er was om 10 uur dodenherdenking bij de La Mairie tegenover de camping. Ben ik heen geweest. Burgemeester vertelde een heel verhaal een A 4 tje lang. Verstond er niet veel van. Na het eind van de herdenking bedankte hij wel de aanwezige camping gasten. Dat verstond ik dus wel. Nog koffie vertrokken en om 10.30 vertrokken. Michelle de campingbeheerster kwam ons nog gedag zeggen. Ze had een heel verhaal tegen Jacob. In chaumont was de herdenking net afgelopen en konden we gelukkig doorrijden. Op camping Navarre ons " eigen " plekje weer ingenomen. We komen hier geregeld al vanaf 1985. Af en toe ook wel eens overgeslagen. Eerst nog getankt en naar de winkel. Gelukkig ,alles was gesloten vanaf 12.30. Wilden hier morgen nog een dagje staan maar dat hebben we maar geschrapt. We gaan wat betere temperaturen opzoeken. A demain

1. Dennis:
    8 mei 2017
    Groot gelijk, lekker de zon opzoeken
  2. Wim:
    9 mei 2017
    zoek de zon op dat is zo fijn een beetje zonneschijn moet er zijn.
    lijkt paladru wel een hele week regen. veel plezier groeten van ons
  3. Jacenger:
    10 mei 2017
    Die regen komt niet Wim, het is al stralend weer.
  4. Wim:
    10 mei 2017