“Op een mooie Pinksterdag”

10 juni 2019 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Wat doe je dan.

Niet in het parkie wandelen en madeliefjes plukken.

Iets heel anders. We gingen onze buren verhuizen. Het heeft zo erg geregend dat die in een plas water stonden en met een hond is dat niet zo handig. Allemaal een hand tast en dan is het zo gepiept. Het zijn Amsterdammers dat is altijd wel gezellig. Het toeval wil dat we vorig jaar in augustus met zijn zuster en zwager hier hebben gestaan.

Dus dat doe je op een Pinksterdag met bakken water en onweer 🙈🙈🙈Op dit moment het is 13.30 en is het nog niet droog. Maar de uitspraak is altijd “ na regen komt zonneschijn” We houden de moed erin 💪🏻💪🏻 En nog steeds gezellig.

We gaan zondag met zijn allen naar Artemare. Maar zien hoe druk het daar is. Het valt hier wat tegen. De  één na de ander vertrekt vanwege een regenbuitje. Of dat nu komt omdat andere eigenaren de camping over hebben genomen, ik zou het niet weten. Ze zijn erg aardig en vriendelijk. Dan moet dat toch geen verschil maken.

1. Dennis:
    10 juni 2019
    Toch nog even actief bezig👍🏻 Enne in de bui, of tussen de buien door??
  2. Jacenger:
    10 juni 2019
    Tussen de buien door Dennis. Was toen ff droog 😂😂. Hoeveel regen wil je hebben. Emmers water. Houd je van de straat. Morgen nog wat en dan lachen we weer ☀️☀️☀️🤪🤪😎😎😎
  3. Irma rinkel:
    10 juni 2019
    Hoi Gerda. Wij zitten in val d'ajol. Heeft vannacht hele nacht geregend en vandaag ook constant buien. Gr
  4. Jacenger:
    10 juni 2019
    Irma, hier hetzelfde. Maakt dus niet veel uit. Wordt vanzelf weer droog 😂😂. Gr.
  5. Wim:
    10 juni 2019
    dat zijn geen zonnige Pinsterdagen, maar het komt wel weer goed.
  6. Jacenger:
    10 juni 2019
    We hebben op Paladru ook wel dagen achtereen regen gehad. Bleven we ook lachen.
  7. Marianne:
    11 juni 2019
    sta je met tiny dan zo ja doe ze de groeten dan van ons
  8. Jacenger:
    11 juni 2019