Reacties
Reacties 251 - 300 van 978
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wim | regen regen regen hier ook maar na regen komt zonneschijn… | 16 jun. '24 |
| Liesbeth | Toch weer regen! Balen hoor! Ik blijf duimen! | 15 jun. '24 |
| Wim | dat is pech hebben gelukkig goed afgelopen | 13 jun. '24 |
| Gerda | We doen ons best 😂😂😂 | 12 jun. '24 |
| Tjikke | Mooie foto’s denk erom wel zonder brokken weer thuis… | 12 jun. '24 |
| Wim | dat is mooi houden zo | 10 jun. '24 |
| Gerda | We hebben nog steeds plezier Wim en Gé | 9 jun. '24 |
| Wim | prachtige omgeving veel plezier | 9 jun. '24 |
| Wim | zonder koude voeten naar bed dus. have fun. Ge en… | 7 jun. '24 |
| Liesbeth | Gelukkig! Eindelijk wat beter weer. Zaterdag komt… | 6 jun. '24 |
| Tjikke | Mooie waterval hopen dat het mooie weer door zet | 5 jun. '24 |
| Wim | gaat goed daar veel plezier. | 5 jun. '24 |
| Gerda | Het is nu prachtig weer. | 4 jun. '24 |
| Wim | zo wen je dus aan het slechte weer. nog veel fijne… | 4 jun. '24 |
| Liesbeth | Nou, eindelijk Artemare! Ook K-weer. Veel plezier… | 3 jun. '24 |
| Gerda | We raken er aan gewend Wim | 1 jun. '24 |
| Wim | regen regen daar wordt je misselijk van. nogmaals… | 1 jun. '24 |
| Tjikke | Inderdaad een mooie waterval | 30 mei '24 |
| Gerda | Het is nu een prachtig restaurant met een hele mooie… | 30 mei '24 |
| Liesbeth | Ja, prachtig die waterval in Glandieu. Daar hebben… | 30 mei '24 |
| Wim | ga zo door met genieten. | 30 mei '24 |
| Tjikke | En hier lijkt het mooi weer | 27 mei '24 |
| Wim | de schotel richten was en is altijd een probleem mooie… | 27 mei '24 |
| Gerda | Wat zeg je dat netjes | 24 mei '24 |
| Wim | het is overal Koop Utrechtse Turf als jullie begrijpen… | 24 mei '24 |
| Gerda | Hier ook. Gelukkig alles droog en schoon ingepakt | 24 mei '24 |
| Tjikke | Goeie reis en tot horens. Hopen dat het daar beter… | 24 mei '24 |
| Tjikke | Wat jammer dat het steeds weer gaat regenen. Het komt… | 24 mei '24 |
| Gerda | 👍🏻 | 24 mei '24 |
| Gerda | We hebben er met zijn allen al lol om hoe het met… | 24 mei '24 |
| Irma rinkel | Gaan jullie toch kijken hoe gezellig Pierre en Helene… | 24 mei '24 |
| Wim | veilige reis toegewenst | 24 mei '24 |
| Liesbeth | In Buitenpost klotsten de hagelstenen door de straten!… | 20 mei '24 |
| Wim | afwachten hoop doet leven | 20 mei '24 |
| Gerda | Examens gaan tot nu toe goed. Het blijft afwachten. | 20 mei '24 |
| Gerda | Je wilt niet weten wat wij net van regen hebben gehad.… | 20 mei '24 |
| Gerda | Komt bij ons door het dorp. En je weet het toch Friezen… | 20 mei '24 |
| Tjikke | Mooie foto’s en die regen waar blijft daar het mooie… | 20 mei '24 |
| Liesbeth | Zo , dat was een mooie dag! En ach, dat beetje regen!… | 20 mei '24 |
| Wim | prachtige omgeving geniet ervan. Ge en Wim | 20 mei '24 |
| Wim | als jullie maar plezier hebben is alles regen storm… | 18 mei '24 |
| Gerda | We zitten al weer 2 dagen in de regen en niet zo’n… | 16 mei '24 |
| Tjikke | Wat jammer weer regen dus Komoot gevonden dus . Hier… | 16 mei '24 |
| Wim | wij maar 2 weken | 15 mei '24 |
| Gerda | De regen in Paladru vergeten we nooit weer Wim. Was… | 15 mei '24 |
| Wim | mooie lavendel velden lijkt Paladru wel. gezellig… | 15 mei '24 |
| Wim | ga zo door met genieten is gegund. groetje Ge en Wim | 13 mei '24 |
| Tjikke | Heerlijk als het weer nu beter is en jullie nu lekker… | 13 mei '24 |
| Wim | fijn dat mooi is daarvoor ga zo ver van huis. have… | 10 mei '24 |
| Liesbeth | Dat klimmen zou ik zeker maar niet doen! Wel fijn… | 9 mei '24 |


- Wim: heerlijk weer daar
- Wim: eerste foto niet met de caravan…
- Wim: dat was een fijne rustige…
- Wim: erg rustig dus en wart eerder…
- Wim: wel heel rustig dus. hier…
Alle reacties »