Reacties
Reacties 301 - 350 van 979
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Liesbeth | Dat klimmen zou ik zeker maar niet doen! Wel fijn… | 9 mei '24 |
| Gerda | Laten we dat maar niet doen. Ik met mijn hoogtevrees… | 9 mei '24 |
| Tjikke | als ik jullie was zou ik het klimmen ook eens ondernemen.… | 9 mei '24 |
| Tjikke | Wat jammer dat het weer niet wil hebben hier een paar… | 8 mei '24 |
| Wim | mooi toch weer gezelschap lekker wandelen en jeu de… | 8 mei '24 |
| Wim | heerlijk toch geniet ervan is jullie gegund | 5 mei '24 |
| Gerda | We geven de moed niet op. Vandaag prima dag. Gefietst… | 5 mei '24 |
| Gerda | Volgens mij krijg je dan blaren op je duimen π€ | 5 mei '24 |
| Wim | nu maar hopen op de zon het is hier ook niet best.… | 5 mei '24 |
| Liesbeth | Ik zal duimen voor beter weer! | 5 mei '24 |
| Gerda | Lekker genieten van het mooie weer | 1 mei '24 |
| Wim | hier warm vandaag. verder veel plezier weinig te melden | 1 mei '24 |
| Tjikke | Wel pech daar dat het weer niet mee zit maar de was… | 30 apr. '24 |
| Tjikke | Jammer dat het weer niet echt mee zit wij vandaag… | 30 apr. '24 |
| Gerda | Zodra de zon weer gaat schijnen stuur ik een foto | 26 apr. '24 |
| Liesbeth | Mis ook petje pitamientje. | 26 apr. '24 |
| Tjikke | a strak blauwe lucht . Dat de camping nu al volzit… | 26 apr. '24 |
| Wim | waar is dat petje van Jacob? mooie foto"s lijkt… | 26 apr. '24 |
| Gerda | We genieten Wim | 25 apr. '24 |
| Wim | geweldig van Jappie helemaal meegelopen, mooie foto's… | 25 apr. '24 |
| Wim | dat helemaal goed is zelfs nog beter | 22 apr. '24 |
| Gerda | Regen hebben we niet. Strak blauwe hemel. | 22 apr. '24 |
| Wim | kom op na regen komt zonneschijn en geen harde wind… | 22 apr. '24 |
| Liesbeth | Jammer dat het zo koud is! Hier is het niet anders.… | 21 apr. '24 |
| Gerda | Dat alles mooi groen wordt is toch wat ππ. Zit… | 21 apr. '24 |
| Tjikke | Het is hier ook koud zelfs de hagel vliegt je om de… | 21 apr. '24 |
| Gerda | Veel plezier en geniet ervan. Is erg mooi. Groetjes… | 21 apr. '24 |
| Irma rinkel | Doe M en A maar de groeten van ons. Wij vertrekken… | 21 apr. '24 |
| Wim | doe dat hij kan het wel | 18 apr. '24 |
| Gerda | Ik zal het tegen hem zeggen Wim | 18 apr. '24 |
| Wim | slecht van jou Jappie doe toch 1keer een gekookt eitje… | 18 apr. '24 |
| Gerda | Hij zei vanmorgen dat het gekookte eitje niet kwam… | 18 apr. '24 |
| Tjikke | Jullie hebben nog wat weken in het vooruitzicht misschien… | 18 apr. '24 |
| Gerda | 7 kilometer gelopen. Pittig rondje. | 17 apr. '24 |
| Gerda | Ben altijd voorzichtig Wim | 17 apr. '24 |
| Wim | wel een ruig gebied om alleen doorheen te lopen wel… | 17 apr. '24 |
| Tjikke | Mooie omgeving aardig wat kilometers gewandeld zo… | 16 apr. '24 |
| Wim | geniet ervan mooie omgeving. groeten Ge en Wim | 15 apr. '24 |
| Liesbeth | Nu al bij jullie 26 graden; het is in het zuiden van… | 15 apr. '24 |
| Gerda | Haha Tjikke ook geen knooppunten | 14 apr. '24 |
| Tjikke | Hebben ze daar geen fietskaarten ? Wel een heerlijk… | 14 apr. '24 |
| Wim | Hallo Gerda wat is dat nu Jappie in het zwembad en… | 12 apr. '24 |
| Wim | heel gezellig wel become het jullie | 11 apr. '24 |
| Gerda | Dan maar 2 keer of 3 keer lezen | 9 apr. '24 |
| Wim | wat een lange reisblogger bij het eind ben ik het… | 9 apr. '24 |
| Gerda | Haha Liesbeth was de hond helemaal vergeten. Trek… | 8 apr. '24 |
| Liesbeth | Heb jij weer! Is het geen hond maar een poes, ha,… | 8 apr. '24 |
| Gerda | Gaat lukken Tjikke | 8 apr. '24 |
| Tjikke | Heerlijk eindelijk te plak. Nu maar lekker genieten… | 8 apr. '24 |
| Tjikke | Wat hebben jullie een water onder weg gehad daar ben… | 7 apr. '24 |


- Wim: het wordt nog heter daar…
- Wim: heerlijk weer daar
- Wim: eerste foto niet met de caravan…
- Wim: dat was een fijne rustige…
- Wim: erg rustig dus en wart eerder…
Alle reacties »