Reacties
Reacties 451 - 500 van 978
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Irma rinkel | Leuke verhalen Gerda. Groetjes aan Pierre en Helene… | 23 jun. '22 |
| Gerda | Kan geen stokbrood π₯ meer zien Dennis π | 23 jun. '22 |
| Dennis | Toch nog even actie de laatste dagen | 22 jun. '22 |
| Gerda | Natuurlijk tot volgend jaar. Ijs en weder dienende. | 22 jun. '22 |
| Liesbeth | Dank je wel voor het meebeleven van jullie vakantie!… | 22 jun. '22 |
| Wim | volgens ons was het fijne en plezierige vakantie.… | 22 jun. '22 |
| Gerda | Geen foto van genomen. Leek me niet verstandig. | 19 jun. '22 |
| Wim | het was overal warm hier ook dus heel weinig gedaan.… | 19 jun. '22 |
| Marianne | leuk bezig | 13 jun. '22 |
| Gerda | Prima naar onze zin ππ» Groetjes | 12 jun. '22 |
| Wim | toch heerlijk dat jullie het zo fijn hebben daar.… | 12 jun. '22 |
| Gerda | Dat stukje cement van Die bleef ook lang zitten Ruth.… | 9 jun. '22 |
| Gerda | Jacob zei dat de tandarts het mooi gefixt had | 9 jun. '22 |
| Wim | waar is de foto van je kies wel even laten zien (… | 9 jun. '22 |
| Ruth Rosenkrantz | Fijn dat het gefixt is bij de tandarts. Hopelijk blijft… | 9 jun. '22 |
| Gerda | Met rollator gaat het niet lukken | 5 jun. '22 |
| Wim | geweldig daar wat mooi. Kunnen wij niet meer doen… | 5 jun. '22 |
| Wim | sterkte met je kies. nog veel plezier verder | 3 jun. '22 |
| Wim | Hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben gehad.… | 2 jun. '22 |
| Wim | wij zeggen geniet er maar lekker van het kan nu nog.… | 31 mei '22 |
| Marianne | mooi daar hoor lekker genieten | 31 mei '22 |
| Wim | mooie foto's mooie omgeving. nog veel mooie dagen… | 30 mei '22 |
| Gerda | Jacob moet omhoog lopen en door zijn Copd lukt dat… | 29 mei '22 |
| Wim | Wil Jappie niet meer lopen of kan het niet meer zo… | 29 mei '22 |
| Gerda | Zo komt Jan Splinter door de winter Wim | 28 mei '22 |
| Wim | het is net en niet niet snip en snap overal wat vandaan,… | 28 mei '22 |
| Dennis | Lekker man van de tjilpende vogeltjes onder je raam,… | 27 mei '22 |
| Wim | natuurlijk kan dat op Hemelvaartsdag wij hebben dat… | 27 mei '22 |
| Gerda | ππππ | 26 mei '22 |
| Wim | ALS je het door de week te druk hebt met wandelen… | 25 mei '22 |
| Marianne | LEUK ALLEMAAL HOOR GENIET ERVAN | 24 mei '22 |
| Wim | lekker na een reis verkoeling in het zwembad en leg… | 22 mei '22 |
| Gerda | Hij is er klaar voor Wim | 19 mei '22 |
| Wim | dus zaterdag of zondag Jacob Boulen. Veel plezier… | 19 mei '22 |
| Ruth Rosenkrantz | Toch gek dat ze in Frankrijk niet een wandelkaart… | 18 mei '22 |
| Gerda | Staan wel routes aangegeven maar waar dat dan heen… | 18 mei '22 |
| Ruth Rosenkrantz | Toch raar dat ze daar in Frankrijk niet normale wandelroutes… | 18 mei '22 |
| Gerda | We verwelkomen jullie met open armen of jullie ons. | 18 mei '22 |
| Liesbeth | Is het weer gezellig druk als wij aankomen. | 18 mei '22 |
| Wim | veel plezier en ga maar naar Artemarte om te boulen | 17 mei '22 |
| Gerda | Leuk dat die ook weer komen. | 16 mei '22 |
| Liesbeth | Tja, Artemare blijft favoriet! Ik heb een mailtje… | 16 mei '22 |
| Wim | hier ook warm 27 graden maar geen zwembad op balkon.… | 15 mei '22 |
| Irma rinkel | Ziet er allemaal mooi uit Gerda. Wij gaan vrijdag… | 14 mei '22 |
| Ruth Rosenkrantz | Jammer van het kruis, maar het is niet anders. Op… | 14 mei '22 |
| Wim | gelijk heb je was ook grappig bedoeld | 12 mei '22 |
| Wim | geweldig mooie wandling | 12 mei '22 |
| Gerda | Ga je mee | 11 mei '22 |
| Wim | gewoon nog een keer doen blijf je fit van groetjes | 11 mei '22 |
| Liesbeth | Jullie zijn wel bikkels hoor! Respect! | 10 mei '22 |


- Wim: heerlijk weer daar
- Wim: eerste foto niet met de caravan…
- Wim: dat was een fijne rustige…
- Wim: erg rustig dus en wart eerder…
- Wim: wel heel rustig dus. hier…
Alle reacties »