Terug in de tijd

21 april 2022 - Paladru, Frankrijk

Het was een ware uittocht vanmorgen op de camping. Stond gisteravond helemaal vol. Drie kwart waren Duitsers, die hebben ook altijd vakantie. De eersten liepen om 6.30 alweer met een waterkoker naar de kraan. Koffie, thee. Wij draaien ons nog maar een keertje om.

Half 11 reden we weer. Zit wel een verhaal aan vast. Navigatie ingesteld. We reden richting péage toen ik een scheurtje in onze rechter caravanspiegel zag. Vlak voor het tolhokje gestopt en het glas aan de buitenkant vastgeplakt met ductape. Kun je ook overal voor gebruiken. Toen dat klaar was door het tolhokje en de baan op. Ohhhh hoe het nu kwam weten we niet maar we zaten op de verkeerde baan van de weg. We reden weer naar huis 🙈🙈. Vroeger had je geen navigatie, geen telefoon. Je zat gewoon met een grote kaart voor je neus en dat ging altijd goed.

We moesten weer een stuk terug naar Langres Nord, daar er weer af, gekeerd en op de andere kant er weer op.

We waren lekker bezig zo en het schiet niet op als je dit soort dingen gaat doen.

Afgesproken dat we naar Paladru zouden gaan. Hier jaren achtereen vakanties doorgebracht met kinderen en kleinkinderen. De laatste keer was in 2011. Camping werd er niet beter op. Dan wordt het tijd om afscheid te nemen en andere campings op te zoeken. We kamperen wel het meest in het oosten van Frankrijk. Af en toe een andere richting zoals Normandië, Bretagne en de Dordogne maar daar blijft het bij.

Is leuk om hier nog een keertje te staan. Het is erg rustig. Camping is ook nog niet zo lang open. Hoe lang we blijven weten we niet. Zaterdag en zondag ziet er niet zo fraai uit wat weer betreft naar het zuiden. We zien het wel. Hebben ons tiny house bij ons.

Foto’s volgen morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim:
    22 april 2022
    doe de groeten in Paladru.
    Veel plezier daar daar mooi geweest met Astra was een prachthond.
    Groetjes en have fun,
    Ge en Wim
  2. Jacenger:
    22 april 2022
    Ik stuur jullie nog foto’s. Duurt wel even. WiFi hier niet optimaal.
    Groeten