Verplaatsing naar Die

2 september 2018 - Die, Frankrijk

Zaterdagmorgen om 9.45 vertrokken uit Sint-Genix-sur-Guiers. We zijn hier 3x geweest en hebben het er prima na onze zin gehad. De camping gaat van eigenaars verwisselen. Ria en Ludo hebben de camping verkocht aan Franse eigenaars. Het is te hopen dat dezen op dezelfde manier doorgaan en het kleinschalig houden zoals het nu is en er geen mobilhome park van maken. De toekomst zal het uitwijzen. Afscheid genomen van Ria en Ludo en hun fijne toekomst gewenst. Via Montferrat en Voiron de tolbaan opgereden. Het was koud en mistig 11.gr tot aan de tol. Daarna werd het beter. Voorbij Roman sur Isère de tolbaan verlaten en het laatste stuk binnendoor. Kwamen om 12.45 op camping Chamarges aan. Plek zat,de boel was uitgestorven 😂😂 Buren vertelden dat deze morgen veel waren vertrokken. We hebben toch een plek uitgezocht en het kamp weer opgeslagen. Morgen maar even bij Le Glandasse kijken. ‘S middags naar de Lidl en Intermarché gelopen. Is prima te doen. Iets verder dan wat we op de vorige camping moesten. Maar je kan ook niet alles hebben. Jacob ook nog op de fiets naar Justin geweest maar daar stond ook niet veel meer. De bezetting in deze tijd van het jaar in Die valt een beetje tegen. Het is wel lekker rustig zo.

1. Wim:
    3 september 2018
    mooi plaatsje lekker rustig. Jacob aan het relaxen, Gerda aan het werk?
  2. Jacenger:
    3 september 2018
    Verschil moet er zijn Wim.