Die

4 september 2018 - Die, Frankrijk

Vanmorgen naar de winkel gelopen voor brood. Op de terugreis bijna van de weg af gereden door een bestelbus van de gemeente. Er liep een Fransman achter mij en die ging me toch tekeer. Wat hij zei weet ik niet maar het was geen goedemorgen😂😂. Maar gelukkig toch heelhuids bij de camping aangekomen. Ik vind het toch al wat een gedoe dat je lopend en fietsend langs de autorijbaan moet 🙈🙈🙈. Daarna een ritje met de auto gemaakt. Bij enkele campings gekeken nog in Die maar er staat overal maar een kip en een haan. Verder van Die af sta je in de middle of nowhere. En daar stond ook niet veel meer. Hier komt toch iedere dag wat binnen druppelen. We zijn er wel achter dat je in het naseizoen hier niet moet zijn. Maar we vermaken ons prima.  Tegenover ons staan 2 mannen die hier een week komen fietsen. Slapen in een tent en hebben het niet warm. Zitten ‘s morgens eerst op te warmen voor ze weggaan te fietsen. Je hoeft ook voor 9.30 niet op te staan. De nachten zijn fris. Maar dat is een prima tijd voor de vakantie. ‘s Middags naar de rivier geweest en tot de knieën in het water het was een beetje bibber de bibber. Er waren toch ook nog mensen die een kano tochtje gingen maken. Herinnert mij aan een tochtje wat wij hebben gemaakt vroeger met de kinderen toen ze nog klein waren. ( Oei dat is lang geleden 😏). De tocht op zich was leuk maar we werden opgehaald op het eindpunt met een busje terug naar de camping. Of hij in de kroeg had gezeten of een fles Pastis genuttigd had weet ik niet maar het was lang geen prettig ritje. Pffffff zat met het zweet in mijn handen. Na die tijd ook niet meer in een kano gezeten. Tot de volgende keer 🤗🤗

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ruth Rosenkrantz:
    4 september 2018
    Nou ik lees het al..... volgende keer als we elkaar treffen staat de kanotocht boven aan het lijstje om te doen 😉🛶🛶
  2. Jacenger:
    4 september 2018
    😂😂 wie weet. Laatste keer in de Dordogne was ook geen succes met de mannen. Misschien meer voor de meisjes 😜
  3. Wim:
    4 september 2018
    wel mooi daar maar eenzaam