We zijn er

29 april 2019 - Dauphin, Frankrijk

Vanmorgen om half 10 weer vertrokken. File bij Grenoble gelukkig opgelost. Rustig op de weg. Zonnetje lacht naar ons, wij lachen terug. Na Grenoble een stuk nieuwe weg. Daarna over op 2 baans.

Maar wat een mooie rit was dit. Over de col Le Croix Haute 1175 hoog. Beter dan dat gejakker over de tolbaan. ( doen we ook wel ) Zo reden we rustig naar De camping l’Eau Vive in Dauphin. Hier kwamen we om kwart voor 2 aan. Receptie pas weer open om 3uur.

We zijn de camping alvast opgelopen om alvast een leuk plekje te zoeken. Even later kwam de eigenaar Olivier naar ons toe lopen. We hadden ondertussen een mooi plekje gevonden maar het elektrische kast werkte nog niet. Waar wij gingen staan was een nieuw stuk. Olivier had een lang verlengsnoer voor ons. Alles geregeld. Het zwembad is achter ons, kraan naast de deur. En niet te vergeten de zon schijnt. Wat willen we nog meer. Het brood wordt bij de caravan gebracht en we kregen nog 2 verse eieren van Olivier.

We kunnen het hier eerst wel uithouden. Zolang de zon schijnt is er niets aan de hand

1. Marianne:
    29 april 2019
    mooi daar lekker genieten groetjes marianne
  2. Jacenger:
    30 april 2019
    Gaan we doen Marianne
  3. Wim:
    30 april 2019
    geniet ervan nu pas de blogger ontvangen mooi weer toegewenst.

wel jaloers dat wij niet meer kunnen.