Rustdagje

30 april 2019 - Dauphin, Frankrijk

Is ook lekker om op te staan en je hoeft niet in de auto te stappen. Kachel hoefde vanmorgen ook niet aan.

Het zonnetje scheen al lekker.

Na het ontbijt en ons zelf verzorgd hebben gingen we boodschappen doen in Forcalquier. Via Google Maps werden we over een geitenpad gestuurd. ( Marianne ik zag de gele poppetjes ook niet )

Na de boodschappen terug via een andere weg die was stukken beter.

Hierna over de camping gelopen. Het is een hele grote camping. We zijn verbaasd dat ze dat zelf kunnen handelen. Veel werk.

Nog wat kleine dingetjes gedaan. Gister de schotel voor tv opgezet alleen de schotel stond wat in de weg. Jacob wilde die verplaatsen. Dat hebben we geweten. Er was geen leven meer in te krijgen. Van alles geprobeerd en we willen vanavond wel Ajax zien. Tot slotte Dennis maar geappt. Die is op vakantie in Thailand met een andere tijd dan hier. Maar hij was de helpdesk 💪🏻💪🏻👍🏻👍🏻We kregen weer beeld. Morgen nog wel iets veranderen maar we kunnen voetballen zien. ( Hè gelukkig )  Morgen weer een nieuwe dag.

1. Rick:
    Fijne vakantie
    En onthou:
    Wij zijn Ajax en wij zijn de beste
  2. Jacenger:
    Dank je Rick. We gaan ervoor💪🏻💪🏻. Veel plezier met kijken
  3. Marianne:
    30 april 2019
    was via google bij de camping maar geen geel poppetje kon dus niet ff binnen lopen
    en ajax weer gewonnen joepie
  4. Ruth Rosenkrantz:
    1 mei 2019
    Altijd handig hulp op afstand. 😜. Dennis zat met Jacob te appen en moest zo lachen ineens, Jacob had een foto geappt, dat was de reden van Dennis zijn lachen. Maar toch super dat het gelukt is zo samen 👍🏻
  5. Jacenger:
    1 mei 2019
    Ja dat hij om die foto moest lachen snap ik wel. Had mijn bedenking daar ook al over. Maar volgens Jacob was daar niets mis mee en was dat het euvel niet 😂😂😂
  6. Jacenger:
    1 mei 2019
    Marianne wat jammer dat het niet gelukt is 😏
  7. Wim:
    have much fun