Die

9 mei 2023 - Die, Frankrijk

Een paar dagen die niet op het blog staan

Zaterdag 6 mei ☀️

Vanmorgen naar de markt geweest. Het is te merken dat het mooi weer is. Markt was heel uitgebreid en druk. Terrassen bij de markt zaten bomvol. Ben ook wel wat kritisch.

Verder in het stadje ook een gezellige drukte.

Brood gehaald en om 12.00 weer terug op de camping.

Lekker in de zon gezeten en naar de vertrekkende en inkomende kampeerders gezien.

Is ook een leuk tijd verdrijf.

Zondag 7 mei 🌦️

We werden wakker van regendruppels. Dat is toch niet de bedoeling. Op de planning stond een toertje op de fiets. Dat slaan we maar over.

Ik heb voor de lunch brood gehaald en daar meteen een wandeling aan vastgeknoopt. Het was inmiddels droog geworden maar wel donkere luchten. Om nu de hele dag binnen te zitten is niets voor mij.

Rugzak om en gaan. Zo druk dat het gisteren was in Die zo rustig is het nu.

Stap er stevig in. Jacob was in de caravan gebleven. Als we met zijn tweeën lopen moet ik het tempo wat aan passen.

Bij de rotonde bij camping Chamarges stom de politie met 2 man te controleren. Ach ja je moet toch wat op zondag.

Gelukkig geen regen gehad onderweg.

Na een dik uur weer terug. Zweet op de rug staan. Zullen we maar betitelen als lui zweet.

De zon kwam door en korte broek weer aan en buiten zitten. Terwijl het volgens de berichten zou gaan regenen.

WiFi momenteel weer hopeloos. Naar de receptie maar daar zien ze je weer aan of zien ze water branden. Zelfde als vorig jaar. Heb het er maar bij gelaten. Kost allemaal energie en dat moet je niet hebben dans les vacance. Gelukkig genoeg data.

A demain.