Die

12 mei 2023 - Die, Frankrijk

Woensdag 10 mei 🌥️

Vanmorgen nog maar een keertje naar de markt. We hebben het nu wel gezien. Verder nog wat door de straatjes gewandeld. Je ziet nette onderhouden huizen maar de meeste zijn toe aan een opknapbeurt.

‘s Middags in de zon nog gezeten maar die verdween steeds vaker achter de wolken. En met een harde noordenwind is dat niet zo lekker. In Nederland is het weer niet veel soeps, laat het een troost zijn hier is het ook niet hosanna.

Jacob zijn ereader laat het momenteel af weten. Heb al van alles geprobeerd maar krijg het ding niet aan de praat. We hebben ook geen laptop bij ons om de ereader daar aan te sluiten. Gelukkig was er nog een echt boek mee.

Volgende week zien we M en A en die hebben een laptop bij hun. Proberen of ik het ding aan de praat krijg. Ze nemen voor Jacob ook nog boeken mee. 👌🏻

Donderdag 11 mei 🌤️

Beetje opruimen vanmorgen. We nemen zaterdag afscheid van Die. En naar een volgende stek.

Mijn wandeling naar Croix de Justin is niets geworden. Er was niemand op de camping die met me mee wilde lopen. Blijft in het vat zitten.

Ook nog lekker in de zon. Was eerst wel korte broek uit en aan maar dat doe ik thuis ook.

Na de lunch nog wat boodschapjes gedaan en nog langs Jaillance voor een doos Clairette de Die 😋😋. Alles weer binnen.

De rest van de dag niet veel soeps gedaan maar dat hoeft ook niet.

Twee kleinkinderen beginnen aan hun examens.

Tot zaterdag vanaf onze nieuwe locatie.

1. Marianne:
    12 mei 2023
    tot volgende week woensdag zijn we er ook en alles ligt klaar voor
    Jacob
  2. Wim:
    12 mei 2023
    veel succes met het verkassen naar ??????
  3. Liesbeth en Henny:
    13 mei 2023
    Succes met verhuizen naar een andere camping! Lees nu dat het in Die 14 graden is; sneeuw in noord spanje en hagelstenen in zuid-spanje. Hier is het 23 graden; heerlijk.