Saint-Genix-sur-Guiers

14 mei 2023 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Zaterdag 13 mei.

Na gisteravond de hele avond regen werden we vanmorgen wakker met zon. Dat ziet er toch beter uit.

Na het ontbijt en de koffie de rest opruimen. Luifel in, fietsen weer op de drager.

Na 11 uur vertrokken van de camping. De laatste week was het heel rustig op de camping. Stonden met een handje vol.

Het was daarom om geen probleem om afscheid te nemen.

Eerst een groot stuk binnendoor voordat we weer op de tolbaan richting Grenoble zaten. Onderweg geluncht waarna het weer begint te regenen. We worden er niet meer anders van.

Via Lac de Paladru naar Saint-Genix-sur-Guiers gereden.

Hier kon je ook wel een kanon afschieten en dan raak je nog niemand.

Niet getreurd het is weer eens wat anders.

Plek gezocht en alles weer neergezet.

Snel even naar de winkel, zit naast de camping dat is wel lekker.

Stoelen buiten en zitten maar.

Als het morgen goed weer is gaan we fietsen.

Zondag 14 mei 🌦️

Het fietsen konden we wel op onze buik schrijven. Om 7 uur werd de kraan weer open gezet terwijl de weerberichten zon aan gaven.

Ja wat doe je dan, blijf je maar wat langer liggen.

Nadat we bij de winkel geweest waren werd het toch droog.

Wandelschoenen aan en hebben we een eind gelopen daar was het prima weer voor.

Weer op de camping scheen de zon terwijl het moest regenen. Ik snap er niet veel meer van.

De rest van de middag is Jacob in de ban van Feijenoord.

Morgen wordt een mooie dag gaan we dan fietsen.

We vermaken ons prima ondanks dat we maar met zijn drieën staan. Lekker rustig.